رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان گفت: بسیج، مقدس‌ترین جریان برای تحقق ارزش‌های اسلام و انقلاب است.
کد خبر: ۸۷۸۱۹۹۲
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری فارس،حجت‌الاسلام علی‌اکبر میرزایی ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: در دنیا، جریانات و تجمعات زیادی وجود دارد که به دنبال اثبات خود در میان مردم هستند تا بتوانند به شکل‌های مختلف درون مردم نفوذ پیدا کنند اما به دلایل مختلف موفق به انجام این مسأله نشدند.

وی افزود: بسیج از آنجا که از بطن مردم برخاسته و اهداف مردمی، انقلابی و دینی داشته و دارد در تمامی عرصه‌ها حضوری مثبت و هدفمند دارد و بر همین اساس است که بسیج مردمی در عرصه‌های اداری، دانش‌آموزی، دانشجویی، کارگری، کارمندی، فرهنگیان، طلاب و روحانیون، مهندسان، پزشکان، هنرمندان، ورزشکاران و... به صورت خودجوش و بر اساس خواست مردم شکل گرفته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان تصریح کرد: می‌توان گفت؛ بسیج مبارک‌ترین جریان در جامعه امروز است، زیرا هم مردمی و بر اساس خواست مردم است هم در تمام شئونات برنامه دارد و هم آثار مثبت دینی و فرهنگی دارد.

میرزایی ادامه داد: از تمامی فعالیت‌های بسیج می‌توان به این نتیجه رسید که بسیج، مقدس‌ترین جریان برای تحقق ارزش‌های اسلام و انقلاب است و اهمیت دادن به بسیج، اهمیت به اسلام و انقلاب است و هر کس این شجره طیبه را نادیده گرفته و در پی تضعیف آن باشد در جهت خواست دشمنان اسلام گام برداشته است.

وی یادآور شد: بزرگ‌ترین ظلم به انقلاب آن است که تاثیرات بسیج را نادیده بگیریم و نسبت به آن بی‌تفاوت باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: مدیر موفق، کارمند و کارگر موفق و اساسا هر فرد موفق، فردی است که تفکر بسیجی داشته باشد زیرا بسیجی بر اساس توکل بر خدا، منویات ولی خود و با تلاش و تفکر، حرکتی رو به پیشرفت و بالندگی دارد.
ارسال نظرات