فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کمیجان

تکریم خانواده شهدا رسالتی همگانی است

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کمیجان گفت: تکریم خانواده شهدا رسالتی همگانی است چراکه آنان بهترین دستاوردهای خود را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.
کد خبر: ۸۷۸۲۰۰۱
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱

سرهنگ پاسدار رشید اکبری در این دیدار با خانواده شهیدان «باب‌اله و عطالله یوسفی» با اشاره به نقش شهیدان در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی، حيات و شكوه و پايداری و بالندگی خود را ازرشادت ها و جانفشانی‌های شهیدان والامقام و فداكاری‌ها و گذشت‌های جانبازان و ایثارگران دارد.

وی امنیت و توسعه همه جانبه امروز کشوررا مرهون خون شهداء و ایثار و از خودگذشتگی خانواده معظم آنها دانست و گفت: همه آحاد جامعه و مسئولین بایستی خدمت به خانواده‌های معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کمیجان با تاکید بر الگوگیری از سیره شهدا و حرکت در مسیر آنان برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی گفت: یاد و خاطره شهیدان هرگز محو نمی‌شود. فداکاری شهدا باید سرلوحه اعمال ما باشد و در مسیر آنان که همان دفاع از اسلام است گام برداریم.

سرهنگ پاسدار اکبری با اشاره به اینکه امروز پیام اسلام در خارج از مرزها نیز به گوش میرسد، گفت: خون شهدا موجب بیداری اسلامی و جهانی شده و عزت، سربلندی و پیشرفتی که امروز در هر زمینه ای وجود دارد از برکت خون شهدا است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار