مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس گفت: نبایستی هر روز به عناوین گوناگونی جوانان متدین و بسیجی را به اسم تندرو کنار بگذارند که این دقیقا همان تفکر غرب است.
کد خبر: ۸۷۸۲۰۰۲
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان،حجت‌الاسلام والمسلمین امید درویشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در بندرعباس ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج این شجره طیبه یادگار امام راحل وعظیم‌الشان است و مبارک‌ترین جریان در جامعه امروز به شمار می‌رود، زیرا هم مردمی و بر اساس خواست مردم است و هم آثار مثبت دینی و فرهنگی دارد.

وی افزود: بسیجی به‌فرمایش مقام معظم رهبری یعنی علی(ع) که تمام وجودش وقف اسلام بود و امروز بسیجیان عزیز ما باید الگوی خویش را آن بزرگ‌مرد تاریخ قرار دهند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس گفت: بسیجی کسی است که در سخت‌ترین شرایط فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، امام و مولای خویش در واقع ولایت را تنها نگذارد بلکه قدم در جای پای ولایت بگذارد و برای سرافرازی و اقتدار ایران اسلامی از هر کوششی دریغ ننماید.

حجت‌الاسلام درویشی تصریح کرد: امروز اگر مسؤولان نظام می‌خواهند برای کشور برنامه‌ریزی داشته باشند باید با تفکر بسیجی و استفاده از جوانان حزب‌اللهی و بسیجی پیش بروند تا آرمان‌های نظام تحقق عملی پیدا کند نه اینکه هر روز جوانان متدین و بسیجی را به اسم تندرو کنار بگذارند که این دقیقا همان تفکر غرب است.

وی در پایان یادآور شد: بنا به‌فرمایش حضرت آقا، «آینده از آن حزب‌اللهی‌هاست» و ان‌شاالله این پرچم به‌دستان مولای ما امام خامنه‌ای عزیز تقدیم مولای اصلی حضرت مهدی(عج) خواهد شد.


ارسال نظرات