رئیس سازمان بسیج کارمندان استان گیلان گفت:شکل گیری داعش و گروه تکفیری برای مبارزه با تفکر بسیجی،باورهای دینی و اسلامی است و شهدای مدافع حرم برای دفاع از ارزشهای دینی و اسلامی از جان خود گذشتند.
کد خبر: ۸۷۸۲۰۱۷
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سرهنگ پاسدار حسن حبیبی در گردهمایی بسیج و اقتصاد مقاومتی که در اداره کل کمیته امداد گیلان، برگزار شد با بیان اینکه مردم در شکل گیری انقلاب اسلامی نقش ارزنده ای داشتند،اظهار کرد:امام خمینی(ره) با تفکر بسیجی و با تکیه و اعتماد به مردم به ویژه قشر مستضعف،انقلاب اسلامی را به ثمر رساندند و همواره بر کمک رسانی به قشر محروم جامعه نیز تاکید داشتند.

وی با اشاره به بخشی از وصیت نامه امام خمینی(ره)افزود:امام خمینی(ره)در وصیتنامه سیاسی-الهی خود بیش از 200 بار از مردم و به ویژه مستضعفان جامعه یاد کرده است و این مهم،وظیفه کارگزاران انقلاب اسلامی ایران را سنگین تر کرده است.

سرهنگ پاسدار حبیبی با تاکید بر اینکه باید با شعار« ما می توانیم »و با تفکر بسیجی و جهادی در جهت منویات مقام معظم رهبری در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت و تلاش کنیم خاطرنشان کرد:حضرت امام خمینی (ره) با مدیریت کم نظیر خود به دنبال تشکیل بسیج جهانی بودند که این امر از اهداف مهم ایشان بود و امروز همگان وظیفه داریم تا با تاسی از روش و تفکر امام راحل و با هوشیاری و مدیریت برای حفظ انقلاب اسلامی و حمایت از ولایت فقیه گام های مؤثرتری برداریم.

رئیس سازمان بسیج کارمندان و ادارات کل استان گیلان همچنین به حوادث امروز جهان به ویژه سوریه و لبنان و فلسطین اشاره کرد و گفت:شکل گیری داعش و گروه تکفیری برای مبارزه با تفکر بسیجی،باورهای دینی و اسلامی است و شهدای مدافع حرم برای دفاع از ارزشهای دینی و اسلامی از جان خود گذشتند.

وی با اشاره به بخشی از بیانات مقام معظم رهبری مدظله العالی درخصوص اهمیت و نقش بسیج و بسیجی تصریح کرد:هر کس در هر حوزه ای که دل در گرو آینده کشور و نظام اسلامی دارد او یک بسیجی است و هر جا که با تفکر و مدیریت بسیجی و جهادی عمل کردیم دستاوردهای ارزنده ای داشتیم.

سرهنگ پاسدار حبیبی با برشمردن بخشی از اهمیت کار امدادگری افزود:امدادگران کمیته امداد همواره با محرومان و نیازمندان واقعی سروکار دارند و حرکت این نهاد انقلابی به سمت توانمندسازی خانواده های تحت حمایت کار بسیار ارزشمند و تاثیرگذاری است که در چندسال اخیر شاهد اثرات مثبت آن در کاهش فقر و آسیب های اجتماعی بوده ایم.

به گزارش بسیج،گردهمایی بسیج و اقتصاد مقاومتی به مناسب گرامیداشت هفته بسیج با حضور امدادگران بسیجی کمیته های امداد گیلان در اداره کل این نهاد در رشت برگزار شد.

 

ارسال نظرات