فرمانده سپاه ناحیه آستارا:

استکبار جهانی از وحدت بین اهل تسنن و تشیع وحشت دارد

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه استکبار جهانی و دشمنان نظام و انقلاب از وحدت بین اهل تسنن و تشیع در جهان اسلام وحشت دارد، گفت: اهل تشیع و تسنن بازوان نظام و انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۷۸۲۰۳۲
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان از آستارا، سرهنگ پاسدار جهانبخش آرمان، فرمانده سپاه ناحیه آستارا در یادواره 20 شهید اهل تسنن این شهرستان در مسجد جامع دهستان چلوند با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس، اظهارکرد: بسیج مستضعفین در  ۵ آذر سال ۱۳۵۸ با درایت و هوشیاری حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت.

وی به شعار امسال هفته گرامیداشت بسیج با عنوان « بسیج انقلابی و خدمتگزار » اشاره کرد و افزود: بسيج نهاد مردمی و خدمتگزار ملت است.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه اثرات و برکات این نهاد مقدس را در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سازندگی و ... شاهد هستیم، تصریح کرد: هر کجایی که نظام نیاز داشت بسیجیان مجاهدانه و بدون هیچ چشمداشتی ورود کرده  و ورود شان انقلابی است و کاری که می‌کنند جهت رضای خداست.

 سرهنگ آرمان، یاری رساندن به سپاه در صحنه‌های نبرد حق علیه باطل در دوران هشت سال دفاع مقدس را نخستین تجربه عملی بسیج عنوان کرد و گفت: در دوراندفاع مقدس هر زمان که نیروهای مردمی در قالب بسیج ورود کرده‌اند صحنه‌های جنگ به نفع رزمندگان اسلام رقم خورد.

وی حمایت از ملت مظلوم فلسطین، سوریه، عراق و لبنان را برگرفته از تفکر والای بسیجی دانست و خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت در جنگ‌های 51 روزه، 22 روزه و هشت روزه با بهره گیری از تفکر بسیجی بلایی بر سر رژیم سفاک صهیونیستی آورد که جهانیان را به تعجب واداشت.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه وحدت بین اهل تشیع و تسنن از تأکیدات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای ( مدظله العالی) است، افزود:  استکبار جهانی و دشمنان نظام و انقلاب از وحدت بین اهل تسنن و تشیع در جهان اسلام وحشت دارد به همین دلیل در تلاش هستند بین مسلمانان اختلاف ایجاد کنند.

وی با اشاره به اینکه اهل تشیع و تسنن بازوان نظام و انقلاب اسلامی هستند، اظهارکرد: کسی که به دنبال تشیع انگلیسی و یا تسنن آمریکایی باشد از ملت ایران سیلی محکمی می‌خورد.

سرهنگ آرمان یکی از فاکتورهای اصلی قدرت بازدارندگی ایران اسلامی را وحدت بین اهل تسنن و تشیع دانست و گفت: این وحدت و همدلی در سایه تفکر بسیجی و غیرت دینی به وجود آمده و غیرت دینی مسلمان این است که به داد همنوع خود برسد.

گفتنی است، مداحی خلیل خوبکار پایان بخش این آیین معنوی در مسجد جامع دهستان چلوند بخش لوندویل شهرستان مرزی بندر آستارا بود.

ارسال نظرات