فرمانده دوران دفاع مقدس

اقتدار بسیج خواب دشمنان نظام اسلامی را ربوده است

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: به برکت نظام اسلامی بسیج الگویی جهانی شده که با اقتدار خود خواب راحت را از استکبار جهانی، اسرائیل و آل‌سعود ربوده است.
کد خبر: ۸۷۸۲۰۶۰
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار پاسدار عبدالفتاح اهوازیان در جمع بسیجیان حوزه اصناف شهید عراقی سپاه ناحیه مقاومت اراک با اشاره به سخنان مقام‌معظم رهبری گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، وظیفه امروز ما ادامه راه شهدا و تبعیت از ولایت است.

وی افزود: دشمنان نظام اسلامی از همان ابتدای انقلاب اسلامی به دنبال فرصتی بودند تا به نظام و کشور آسیب برسانند و برای این منظور نیز از هیچ توطئه و ترفندی کوتاهی نمی کنند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: بسیج نهاد انقلابی است که با تدبیر به موقع حضرت امام خمینی(ره) برای دفاع از اسلام و ارزش‌های این انقلاب شکل گرفت، دشمنان برای آسیب رساندن به نظام جمهوری اسلامی ایران همه راه‌ها را استفاده کرده‌اند ولی همواره مردم انقلابی مانند یک سد محکم در مقابل آنان ایستاده‌اند.

سردار پاسدار اهوازیان با اشاره به اینکه تفکر بسیجی امروز فراتر از مرزهای داخلی است، گفت: اگر امروز شاهد جوانان و مدافعانی از اقصی نقاط جهان برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) هستیم تنها به واسطه این است که تفکر بسیجی در مرزهای جغرافیایی کشور محدود نمی شود.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس نیز بسیج در مقابله با دشمن به خوبی نقش آفرینی کرد و اگر نبودند مردمی که به شکل نیروی بسیجی که در مقابل دشمن قد علم کنند بی شک نهال نوپای انقلاب اسلامی در مقابل زور و ظلم ستمکاران خم شده بود.

این فرانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: وجودبسیجیان در دوران دفاع مقدس به مانند دریایی بود که دیگران را مجذوب خود کرد و اقشار مختلف جامعه را به سوی خود کشاند تا در مسر ولایتمداری گام بردارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات