خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه گالیکش خبر داد؛

واکسیناسیون رایگان طیور روستایی علیه بیماری نیوکاسل در شهرستان گالیکش

مسئول بسیج سازندگی سپاه گالیکش از اجرای طرح ملی واکسیناسیون طیور روستایی بر علیه بیماری نیوکاسل در استان گلستان بویژه در شهرستان گالیکش ، همزمان با 12 استان کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۲۰۸۹
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری  بسیج گلستان، محمد بهشتی مسئول بسیج سازندگی سپاه گالیکش  در گفتگو با روابط عمومی سپاه گالیکش  ، از اجرای طرح ملی واکسیناسیون طیور روستایی بر علیه بیماری نیوکاسل در گلستان همزمان با 12 استان کشور خبر داد و اظهار کرد: هدف از این طرح از بین بردن بیماری نیوکاسل در سطح شهرستان در راستای برنامه های اقتصاد مقاومتی و بومی در جهت جلوگیری از زیان به اقتصاد و معیشت خانوارها می باشد .

وی در ادامه افزود :  این طرح با تعداد 68 نفر بسیجی خواهر و بردار توسط پایگاه های مقاومت بسیج در شهرستان انجام می پذیرد .

مسئول بسیج سازندگی سپاه گالیکش از زمان برگزاری این طرح در 4 آذرماه بصورت همزمان در سراسر استان گلستان خبر دادند  .

وی افزود :  این طرح  روستا های استان  بویژه 34 روستای شهرستان گالیکش را تحت پوشش واکسیناسیون قرار می دهد وجلسات توجیهی و آموزشی در 2 روز برای بسیجیان  توسط  بسیج سازندگی شهرستان با مشارکت اداره دامپزشکی شهرستان بویژه دکتر پورقاز و دکتر ارازی از مسئولین این اداره برگزار گردیده است و بسیجیان آماده واکسیناسیون رایگان دام و طیور در شهرستان گالیکش می باشند .

وی در پایان گفت : واکسیناسیون طیور روستایی با استفاده از توان فنی، تخصصی، نظارتی و پشتیبانی سازمان دامپزشکی و توان عملیاتی نیروهای بسیج سازندگی و بصورت رایگان انجام می شود.

خبرنگار افتخاری بسیج محمدرضا شریفی

ارسال نظرات
پر بیننده ها