خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج و در راستای بزرگداشت اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان، با حضورفرمانده سپاه گالیکش و مسئولین تندیس این اجلاسیه به 8 خانواده شهید شهرستان گالیکش اهدا شد.
کد خبر: ۸۷۸۲۰۹۳
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، بمناسبت هفته بسیج  فرمانده سپاه و مسئولین گالیکش در راستای اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان با 8 خانواده شهید این شهرستان دیدار کردند و ضمن دعوت از آن‌ها برای حضور در این اجلاسیه تندیس این اجلاسیه را به خانواده شهدا اهدا کردند.

فرمانده سپاه گالیکش در این آیین گفت: به‌پاس مجاهدت، ایثار و رشادت‌های آن دلیرمردان که از جان و مال و آسایش خود گذشته و درراه دین جهاد کردند امروز شاهد امنیت، آرامش و عزت ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی هستیم.

در این دیدارها از خانواده‌های شهیدان «صفر خمبر»، «براتعلی شهمرادی»، «رضا خسروی»، «اسماعیل قاضوی» و «جلیل گرایلی » ،  حسینعلی اولادینی»، «عباسعلی نجف زاده»، «محمد ملکان»دلجویی شد.

گفتنی است تا زمان برگزاری اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان (25 آذرماه 95) مسئولین گالیکش با تمامی خانواده‌های شهدا این شهرستان دیدار و تندیس مخصوص این اجلاسیه را به آن‌ها تقدیم و از آن‌ها برای حضور در این آیین دعوت خواهند کرد.

 

خبرنگار افتخاری بسیج صادق فرامرزی

ارسال نظرات
پر بیننده ها