خبرهای داغ:
به مناسبت ۲ اذرماه سالروز بسیج دانشجویی

برگزاری مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام اردستان

به مناسبت دوم اذر ماه سالروز تشکیل بسیج دانشجویی به فرمان امام خمینی(ره) اعضای بسیج دانشجویی شهید همت دانشگاه پیام نور اردستان به همراه ریاست و پرسنل این دانشگاه بر سر قبور سه تن از شهدای گمنام اردستان حضور پیدا کردند و با آرمانهای شهدا تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۸۷۸۲۰۹۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردستان،دکتر ابراهیم ایرج پور در جمع اعضای بسیج دانشجویی با بیان اینکه شهدا چشم و چراغ راه آینده ملت ایران هستند، افزود : شهیدان همواره زنده هستند و شهادت راهی برای رستگاری و پیروزی دین است و همه ما مدیون شهدا هستیم و امروز وظیفه ما انتقال ارزشهای آنان به نسل های آینده است و شهدا با ایثارگری ها و جانفشانی های خود چنان حماسه ای خلق کردند که انسان را متحیر می کند که امید است با انجام وظایف و تکالیف قانونی خود در محضر شهدا شرمنده نشویم و با پیروی از شهدا در کلیه امور موفق و سربلند شویم.

رئیس دانشگاه پیام نور اردستان تصریح کرد:شهدا منبع نامتناهی الهامات و اخلاص در جامعه ما هستند و ما باید همیشه از وجود آنها در زندگی خود استعانت بجوییم.

وی افزود:دانشگاهيان با علم و دانش خود ادامه دهنده راه شهدا خواهند بود و حتي در صورت لزوم در مقابله با شياطين و دشمنان از جان خود نيز مي‌گذرند.

ایرچ پور افزود: موفقیت های امروز ما نتیجه تبلور فعالیت هایی بوده که شهدای ما انجام دادندو اگر امروز برسر قبور این عزیزان می آییم به این علت است که شکر گذار انسانهایی باشیم که به همه ما آموختند که فرهنگ ما فرهنگ وحدت و فرهنگ اسلام عزیز بود و خدا به همه ما این توفیق را بدهد که رهرو خوبی برای شهدای اسلام و انقلاب باشیم.


ارسال نظرات