خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گالیکش؛

بسیج سپاه گالیکش امسال برای 250 نفر اشتغال ایجاد کرد / 100 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گالیکش گفت: در سال جاری از طریق فعالیت‌های انجام‌گرفته به‌منظور تحقق اقتصاد مقاومتی، برای قریب به 250 نفر اشتغال‌زایی شده است.
کد خبر: ۸۷۸۲۱۰۸
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، سید یحیی قاضوی  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گالیکش به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج گفت: وظیفه حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی به عهده پاسداران و بسیجیان است و بسیج باید از دستاوردهای انقلاب در عرصه‌های مختلف پاسداری و حفاظت کند.

وی افزود: بسیج مصداق کامل شهادت، ایثارگری و عشق به خداست که در نظام مقدس جمهوری اسلامی منشأ خیرات و برکت‌های فراوانی بوده است.

فرمانده سپاه گالیکش بابیان اینکه شعار هفته بسیج امسال «بسیج، انقلابی و خدمت گذار» است، تصریح کرد: هدف از برگزاری برنامه‌های هفته بسیج؛ نمایش اقتدار، آمادگی و خدمات بسیجان است و در این راستا 100 برنامه با محوریت، یادواره شهدا، صبحگاه مشترک، برنامه فرهنگی – ورزشی، عطرافشانی گلزار شهدا، ویزیت رایگان، دیدار با خانواده‌های معزز شهدا، گفتمان‌های بصیرتی، کارگاه بصیرتی، نهضت‌های روشنگری، بازدید از عرصه‌های اقتصاد مقاومتی، افتتاح ساختمان حوزه محمد رسول‌الله (ص)، اجرای برنامه شهید‌ آبروی محله و... در رده‌های مختلف برگزار خواهد شد.

وی در ادامه به برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان در روز پنجم آذر اشاره و اظهار داشت: در روز پنجم آذر بسیجیان شهرستان گالیکش قدرت و صلابت خود را در حسینیه مسجد صاحب‌الزمان (عج) شهر گالیکش به نمایش خواهند گذاشت.

بسیج سپاه گالیکش امسال برای 250 نفر اشتغال ایجاد کرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گالیکش گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی در سال جاری تاکنون مبلغ 5 میلیارد ریال تسهیلات کم‌بهره اعطاشده و از این محل برای 250 نفر به‌طور مستقیم و غیرمستقیم اشتغال‌زایی شده است.

وی افزود: امسال تعداد 2 هزار نفر از بسیجیان شهرستان نیز به اردوهای راهیان نور اقشار، راهیان نور دانش‌آموزی، اردوهای درون استانی و برون‌استانی به نقاط مختلف گردشگری و زیارتی اعزام شدند.

قاضوی همچنین گفت از ابتدای امسال برای زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان 40 یادواره شهدا برگزارشده است.

به گفته فرمانده سپاه گالیکش از ابتدای امسال تاکنون 100 دیدار با خانواده شهدا شهرستان انجام‌گرفته که 70 مورد آن در راستای اجلاسیه 4000 هزار شهید استان گلستان بوده و 70 تندیس شهدای این شهرستان در دیدار با خانواده شهیدان، تقدیم این عزیزان شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها