شهدای مدافع حرم ادامه دهنده راه شهدای دفاع مقدس هستند

کارشناس مسائل مذهبی گفت: مدافعان حرم حضرت زینب(س)ادامه دهنده راه شهدای دفاع مقدس هستند که با نثار خون خود در راه اسلام ثابت کردند که راه شهادت هنوز باز است.
کد خبر: ۸۷۸۲۱۲۰
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ شبی با شهید مدافع حرم «بستان صالحی» در دلیجان برگزار شد.

شهید «بستان صالحی» از فرماندهان لشگر فاطمیون افغانستان بود که در مناطق عملیاتی سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید مدافع حرم بستان صالحی در سن 40 سالگی در آبان‌ماه امسال در منطقه حلب سوریه به دست تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

2 فرزند دختر و 3 فرزند پسر از این شهید مدافع حرم اهل بیت(ع) به یادگار مانده است.

حجت‌الاسلام تاج‌آبادی در مراسم شبی با این شهدی والامقام با اشاره به پر شدن عطر شهادت در فضای جامعه گفت: شهدای ما در مقاطع زمانی متفاوت می‌آیند تا ما را از این روزمرگی رهایی بخشند.

وی افزود: شهدا با آمدن خود انرژی به پیکرهٔ جامعه اسلامی ما تزریق می‌کنند، شهدای مدافع حرم می‌آیند تا به ما بگویند امروز تفکر بسیجی که تفکر ایمانی و دینی است باعث شده تا از اقصی نقاط جهان برای دفاع از اسلام در جبهه حق مقابل باطل بایستند.

کارشناس مسایل مذهبی تصریح کرد: هشت سال جنگ تحمیلی نشان داد که هرگز جبهه باطل پیروز نمی شود و اگر امروز نیز مدافعان حرم در کشورهای سوریه و عراق حضور دارند برای این است که به وعده الهی ایمان و اعتقاد راسخ دارند.

حجت‌السلام تاج‌آباد در ادامه با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم با نثار خون خود در راه اسلام ثابت کردند که راه شهادت هنوز باز است، گفت: شهدای مدافع حرم در حفظ امنیت و اعتلای فرهنگ اسلام نقش برجسته‌ای را ایفا کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید قدردان شهدای مدافع حرم باشیم چراکه اگر امروز در خارج از مرزها با دشمن نمی‌جنگیدند بدون شک باید در استان‌های کشور با دشمن رو به رو می‌شدیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار