خبرهای داغ:
مدیرعامل گازگلستان تاکید کرد؛

تاكيد مدیرعامل گاز گلستان به ادارات و سازمانها در راستای مدیریت مصرف انرژی

مدیرعامل گازگلستان به ادارات و سازمانها در راستای مدیریت مصرف انرژی تاکید کرد.
کد خبر: ۸۷۸۲۱۴۳
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، مهندس صفرعلی جمال لیوانی با دعوت از مدیران دستگاههای اداری استان درخواست داشت برابر الگوی تعیین شده ، مصرف گازسازمان خود را  به نحو مطلوبی مدیریت کنند .

وی ضمن تقدیرازهمکاری ومشارکت مدیران گرامی استان که نهایت همکاری را با این شرکت  اعمال می کنند افزود:یکی از مواردی که می تواند در این خصوص مورد توجه قراربگیرد روشن کردن وسایل گرمایشی ادارات و سازمانها یک ساعت قبل از آغاز بکار وهمچنین خاموش نمودن آنها یک ساعت قبل از پایان کار است.

مدیرعامل گازگلستان افزود:خاموش نمودن وسایل گرمایشی غیرضروری در روزهای تعطیل وعایق بندی لوله‌های موتورخانه و استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد  با برچسب انرژی  بالا  امری بسیارضروریست که می تواند حجم  بالایی از مصرف  گاز را بکاهد. 

 وی در ادامه تصریح کرد: دمای رفاه اتاقها بین  21- 18 درجه  تعیین شده است که ضرورت  دارد ادارات  دولتی و خصوصی به این امر دقت نظر داشته باشند تا در مصرف گاز صرفه جویی شود.

جمال لیوانی گفت: در برخی از سازمانها و دستگاهها  مدیریت  مصرف  آنچنان که شایسته است مورد توجه قرار نمی گیرد و حجم بالای مصرف را در قبوض گاز آنها شاهد هستیم  .

 مدیرعامل گازگلستان در خاتمه اظهار داشت:امید وریم این موضوع مورد توجه قرار گیرد و کلیه مدیران عزیز با عزم ملی در این راستا تلاش نمایند تا بتوانیم ضمن جلوگیری از افت فشار گاز این انرژی پاک در چرخه صنعت استفاده نموده و شاهد رشد و شکوفایی اقتصاد کشور عزیزمان ایران اسلامی باشیم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار