خبرهای داغ:
مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرترکمن؛

مسئولین نظام از فکر و ایده های بسیج در کشور استفاده کنند

مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرترکمن گفت: مسولین نظام از فکر و ایده های بسیج در کشور استفاده کنند چرا که ادامه صراط مستقیم استفاده از تفکر بسیج است.
کد خبر: ۸۷۸۲۱۴۷
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، حجت الاسلام مجتبی طاهری ضمن تبریک هفته بسیج با اشاره به نقش پرصلابت بسیج در کشور  اظهار داشت: بسیج نماد اقتدار و عظمت نظام اسلامی است،اقتداری که بر دشمنان نظام ثابت شده و موجب واهمه و هراس آنان است.

وی با اشاره اینکه امروز بسیجیان در مقابله با جنگ نرم دشمنان ، فعالانه تلاش می کنند افزود: امروز بسیج پرچمدار مبارزه علیه مستکبرین و تجلی بصیرت و ولایتمداری در جامعه است لذا اقتدار و صلابت بسیج برگرفته از حفظ و زنده نگه داشتن  روحیه ایثار و انقلابی است.
مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرترکمن تصریح کرد: دشمن با فکر بسیجی مشکل دارد لذا اگر صدها سال دیگر نیز برای محکوم کردن کشور ما هزینه کند تفکر بسیجی همواره مقابل او می ایستد.

این مقام مسول اذعان داشت: یکی از افتخارات کشور و نظام این بود که تاکنون دشمن نتوانسته حتی به وجبی از خاک کشور تعرض کند چرا که جوانان بزرگ و پرافتخار تاریخ کشور با نثار جان خویش همواره آماده دفاع از کشور بوده و تا پای جان ایستادگی کردند تا ثابت کنند فرزندان انقلاب اسلامی هستند که حاضر به اشغال گوشه ای از خاک وطن نیستند.

این مقام مسول  با اشاره اینکه اسلام و کفر هیچگاه با یکدیگر جمع نمی شوند خاطر نشان ساخت:اگر روزی اسلام و کفر با همدیگر همراه شدند بی شک آن اسلام ناب محمدی نیست بلکه اسلام آمریکایی است که در لباس اسلام حقیقی با کفر همراه شده است.

حجت الاسلام طاهری با اشاره به اینکه تفکر بسیج باید در بین جوانان احیا شود بیان کرد:مسولین نظام  از فکر بسیج در کشور استفاده کنند چرا که ادامه صراط مستقیم استفاده از تفکر بسیج است.

وی با اشاره به انتظارات رهبر معظم انقلاب از بسیجیان اظهار داشت:بسیجیان ضمن بصیرت افزایی از فکر ، ترفند و لبخندهای دشمن آگاه باشند.لذا تقویت بصیرت از ابزار اساسی یک بسیجی ولایی است.

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه استکبار جهانی با ترس از قدرت بازدارندگی بسیج در حال دست و پا زدن است خاطر نشان کرد: نشانه های سقوط استکبار کاملا مشهود است چرا که  استکبار جهانی با عملکرد خود در کشورهای جهان به نتیجه ای نرسیده و در حال دست و پا زدن است.لذا تداوم حضور بسیج با حمایتهای همیشگی ملت انقلابی ایران در پرتو اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری موجب سقوط روز به روز دشمن است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها