خبرهای داغ:
عضو مجلس خبرگان رهبری:

بسیج مردمی در عراق و سوریه معجزه کرده است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز ملت عراق به برکت بسیج توانسته در برابر داعش مقاومت کند و سوریه با تکیه بر این نهاد الهی و مردمی معجزه مقاومت را رقم زده که این موضوع نشان دهنده صدور بسیج به کشورهای اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۸۲۱۵۶
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسبج از قم، آیت الله محسن حیدری در گفت و گو با خبرنگاران طی سخنانی با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: بسیج هدیه الهی است و امام خمینی(ره)  با تکیه بر مردم این طرح نورا درافکند و زمینه ساز اعجازهای فراوانی شد. 
وی با اشاره به نقش بسیج در 8 سال جنگ تحمیلی افزود: پیروزی در دفاع مقدس یکی از معجزات بود که بسیج در آن  نقش زیادی داشت ، حل کردن بحران های کشور از جمله برکات حضور بسیج است که باید قدردان این نعمت الهی باشیم.
 عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: بسیج ثابت کرد در کنار اینکه  بعد نظامی دارد اما در ابعاد فرهنگی، اجتماعی، علمی و سیاسی به موفقیت های چشم گیر دست پیدا کرد و این موضوع برای جامعه روشن شد. 
آیت الله حیدری بیان کرد: امروز ملت عراق به برکت بسیج توانسته در برابر داعش مقاومت کند  و سوریه با تکیه بر این نهاد الهی و مردمی معجزه مقاومت را رقم زده است که این موضوع نشان دهنده صدور بسیج به کشورهای اسلامی است. 
 وی با اشاره به اهمیت حمایت از بسیج خاطر نشان کرد: باید ضمن  رفع مشکلات این نهاد مردمی در راستای تقویت از این نهاد مردمی اهتمام داشته باشیم.


ارسال نظرات
آخرین اخبار