خبرهای داغ:

پيام شهردار قم به مناسبت هفته بسيج

شهردار قم طي پيامي هفته بسيج و آغاز اين هفته را به تمامي مردم و بسيجيان تبريك گفت
کد خبر: ۸۷۸۲۱۵۸
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، دكتر سقائيان نژاد در پيامي به مناسبت هفته بسيج با اشاره به شاخصه‌هاي بسيج و نقش آن در پيشرفت كشور، فرارسيدن اين هفته را تبريك گفت.

متن پيام شهردار قم به شرح زير است:

بسيج شجره طيبه‌اي است كه به فرمان معمار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني(ره) در نخستين سال‌هاي انقلاب شكل گرفت و روز به روز بالنده‌تر و فعال‌تر در راستاي رفع كمبودها و خدمت به اقشار مختلف جامعه خصوصا مستضعفين گام برداشت.

اين نهال نوپاي روزهاي نخست انقلاب امروز چنان توان و ثمره‌اي پيدا كرده كه كمتر كسي است كه از ارزش و منزلتش غافل باشد تا جايي كه بسياري از كشورهاي ديگر، بررسي شاخص ها و فعاليت‌هاي بسيج را در دستور كار قرار داده و اقدام امام راحل براي تشكيل اين حركت مردمي را ستوده‌اند.

حماسه‌هاي شگرف بسيجيان در طول دوران انقلاب شكوهمند اسلامي چه در دفاع از كيان و آرمان‌هاي انقلاب در دوران دفاع مقدس چه در سازندگي و خدمت به محرومان و مستضعفان بر كسي پوشيده نيست و ملت ايران همواره قدردان خدمات اين شجره طيبه هستند.

اينجانب ضمن گراميداشت سالروز فرمان تاريخي رهبر كبير و بنيانگذار انقلاب اسلامي ايران حضرت امام خميني(ره) مبني بر تشكيل بسيج(ارتش ۲۰ ميليوني) در پنجم ‌آذرماه سال۱۳۵۸كه زمينه ساز تشكيل سازمان مردمي و پرافتخار و حماسه‌ساز در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران شد، اين هفته را به تمام بسيجيان شهر مقدس قم، خصوصا خادمان بسيجي مردم قم در مجموعه مديريت شهري تبريك گفته و براي تمام خادمان مردم آرزوي توفيق و سربلندي دارم.

دكتر سيدمرتضي سقائيان نژاد

شهردار قم

ارسال نظرات