همایش امر به معروف و نهی از منکر به مناسبت هفته بسیج با حضور بسیجیان شهرستان نظر آباد در فرهنگسرای مهر برگزارشد.
کد خبر: ۸۷۸۲۱۸۷
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، همایش امر به معروف و نهی از منکر به مناسبت هفته بسیج با حضور بسیجیان شهرستان نظر آباد در فرهنگسرای مهر برگزارشد.

در این همایش ابتدا حجت الاسلام والمسلمین جعفر محسن زاده امام جمعه شهرستان نظرآباد ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته بسیج  در خصوص مزایای امر به معروف ونهی از منکر مطالبی را مطرح کرد.

علی تقوی بنیانگذار واجب فراموش شده در خصوص فضیلت های امربه معروف ونهی منکر وعقوبت های کسانی که آن رابرپانمی کنند اظهار داشت : هدف امام حسین (علیه السلام) اصلاح امت جدش بود.

وی افزود: چند نفر وصیت نامه امام حسین (علیه السلام ) را که نیم صفحه بیشتر نیست خوانده ایم؟ پیاده به زیارت اربعین رفتن بسیار ثواب دارد، اما گریه کردن، هیئت رفتن هدف است یا وسیله؟ احکام امر به معروف راتا چه اندازه یاد گرفته ایم وچگونه می توانیم فرد گناه کار را امربه معروف کنیم؟

تقوی عنوان کرد: تا صحبت از امر به معروف می شود اذهان مردم به طرف برخورد با بد حجابها می رود نه اینطور نیست آیا اصراف ،دروغ، منکرات مسئولان، رشوه را نمی شود جزء امربه معروف دانست؟ امر به معروف مادر واجبات است واگر زنده شود تمام واجبات زنده می شود.

وی تصریح کرد: تک تک ما در این خصوص مسئولیت داریم تا اول از خانواده‌های خود وسپس دیگران شروع کنیم و  را با راهکارهای مناسب ابتدا آموزش ببینم سپس به مرحله اجرا در بیاوریم.

تقوی در پایان خاطر نشان کرد: در روایتهای متعددی آمده کسی که امربه معروف ونهی از منکر نکند کافر از دنیا می رود ومانند کسی است که نماز نمی خواند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها