خبرهای داغ:
یادواره شهدای حوزه شهیدسیفی، پاوه باحضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و بسیجیان پایگاههای تابعه حوزه شهید سیفی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۲۲۰۶
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از پاوه، یادواره شهدای حوزه شهید سیفی چورژی با حضور خانواده های معظم شهداء و ایثارگران و بسیجیان پایگاههای تابعه حوزه شهید سیفی برگزار شد.

 

  سرهنگ بهشتی راد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پاوه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: امنیت ایران اسلامی مرهون فداکاری های شهدای دفاع مقدس است .

 

 

وی با بیان اینکه یادواره های شهدا راهی برای ماندگاری شهدا و فرهنگ شهادت است افزود: به همین دلیل باید به اندازه شهادت برای یادواره های شهدا احترام و ارزش قائل شد.

 

 

 وی در ادامه افزود: امروز بعد از سی و هشت سال از تشکیل بسیج هرسال شاهد باروری، افتخار و امید و سازندگی بیشتری در تمام ابعاد از بسیج هستیم.

 

 

 بهشتی راد تصریح کرد: بسیج مستضعفین که امام راحل (رحمه الله ) بر اساس این نام تشکیل داد امروز ثمره اش رادر جهان اسلام می بینیم وهرجای از جهان اسلام اگر عرصه ای از سازندگی وایثار باشد بسیج در آن نقش دار.

 

 

 

بهشتی راد افزود: در دوران دفاع مقدس که اوج اقتدار بسیج بود بعد از آن در عرصه های علمی اقتصادی وسازندگی و امروز در بحث اقتصاد مقاومتی و طبق برسی های بعمل آمده در شهرستان پاوه پنج برابر دولت در این زمینه کار کرده.

 

 

  صادقی سخنران  برنامه در ادامه افزود: ما در هر پست و مقامی که باشیم به تکلیف و وظیفه مان در مقابل شهدا عمل و باید به آن استوار باشیم و اگرچه برگزاری یادواره شهداء کاری بزرگ و ارزشمند است اما درمقابل خون شهدا و آن همه فداکاری ها کافی نیست.

 

 

 

ایشان در ادامه با اشاره به بیانات ارزشمند رهبر فرزانه انقلاب افزود:  زنده نگه داشتن یاد شهداء کمتر از شهادت نیست این جمله ارزشمند بدین معناست ما وقتی یاد شهدا را زنده نگه می داریم آمده ایم بااین کارها، اقدامات وخاطرات و نهایت ایثاری که آنها داشتند که بزرگترین سرمایه و جودیشان رافدا کردند احیا کنیم معنی دوم اینست که شهید خونی را در رگ جامعه بنیان نهاده که باعث حیات شجره طیبه می باشد یعنی این که ما افکار جامعه جهانی را متوجه ا ین کار کرده ایم که کمتر از شهادت نیست  و ما اجازه نمی دهیم اهداف شهداء  پایمال شوند.

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.
 
 

 
 
 

ارسال نظرات