هژبری در نشست فرهنگی بصیرتی حوزه نرجس گفت:جهاد فرهنگی از اقتصاد مقاومتی منشاَ می گیرد و اقتصاد مقاومتی متکی است به قناعت،عدم اسراف و عدم تجمل گرائی و مابسیجیان باید در این سه امر پیش قدم باشیم .
کد خبر: ۸۷۸۲۲۲۲
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ نشست فرهنگی بصیرتی حوزه نرجس با حضور بسیجیان و افراد غیر بسیجی برگزار شد.

در این نشست "هژبری" سخنران جلسه گفت:5 آذر 58 وقتی حضرت امام (ره) فرمودند:مملکتی که 20 میلیون جوان دارد باید 20 میلیون بسیجی داشته باشد در آن زمان خیلی از دولت مردان ما فکر نمی کردند که روزی قرار است شاخه های این بسیج در لبنان،سوریه و عراق سر در بیاورد. اما بصیرت و دوراندیشی امام (ره) بسیج را تشکیل داد و باعث شد تا بسیج به عنوان یک نیروی مسلح،اعتقادی و انقلابی در کنار نیروهای دیگر بماند.

هژبری ادامه داد:آنچه باعث شد که صدام و حامیان صدام در جنگ با ما شکست بخورند حضور بسیج و سپاه در جبهه ها بود.

این استاد دانشگاه اضافه کرد:با وجود تمام پیروزی هائی که به دست آورده ایم دشمن دست از سر ما برنداشته و امروز توطئه ها و نقشه های جدیدی برای ما کشیده است و برای همین هم امام خامنه ای چندین ماه است که یک آیه از (آیه 52 سوره فرقان) را بیان کرده اند و "واژه جهاد کبیر" را که یکی از ابعاد جهاد کبیر ،"جهاد فرهنگی"است.

هژبری ادامه داد:جهاد فرهنگی از اقتصاد مقاومتی منشاَ می گیرد و اقتصاد مقاومتی متکی است به قناعت،عدم اسراف و عدم تجمل گرائی و مابسیجیان باید در این سه امر پیش قدم باشیم .

ارسال نظرات