به همت حوزه 714 خواهران بخش تنکمان در سومین روز از هفته بسبج همایشی باحضور جمعی از بانوان بسیجی در نمازخانه مدرسه شهید اخلاقی روستای دولت آباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۲۲۲۳
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، همایش مادران پرچم دارن جنگ  به همت حوزه 714 خواهران بخش تنکمان در سومین روز از هفته بسبج همایشی باحضور جمعی از بانوان بسیجی در نمازخانه مدرسه شهید اخلاقی روستای دولت آباد برگزار شد.

در این همایش سرکار خانم فاطمه رادپور مسئول بسیج سازندگی بسیج خواهران ضمن عرض تبریک هفته بسیج با اشاره به نقش زنان در جامعه اظهار داشت: خداوند توجه خاصی نسبت به مادران داشته و نگاه اسلام ودین نسبت به جایگاه زن در تربیت وزندگی بسیار ویژه است است دارد.

وی با اشاره به جایگاه مهم تربیت در دختران افزود: دردین اسلام توجه ویژه ای به تربیت دختران شده است، تا دختران در آینده دچار آسیب های عاطفی نشده و بتوانند مادری تمام عیار برای فرزندان خود باشند.

رادپور حضرت فاطمه زهرا(س) را به عنوان الگویی بی نظیر برای مادران برشمرد و خاطر نشان کرد: سعادت  از مادران سرچشمه میگیرد، مادر اگر سه سال اول زندگی خوب فرزندش را تربیت نکند فرزند شخصیت وهویت خود راگم می کند، و تمام تلاش دشمن هم گرفتن نقش مادری از مادران ماست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها