حجت الاسلام جعفری در مراسم تودیع فرمانده ناحیه کوهبنان گفت:همیشه در تلاش باشیم جز گروه خدایی بسیج باشیم با آنان بمانیم و همراه آنان محشور شویم در حالی که امام ،پیشوا،آقا و بزرگ بسیجیان جهان مولا امیر المومنین..
کد خبر: ۸۷۸۲۲۲۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان؛همزمان با هفته بسیج با حضور فرماندار ،امام جمعه ،جانشین سپاه ثارالله استان،فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج  شهرستان های بافت و راور،فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان ،مسئولین دانشگاه ها،جمعی از مسئولین اجرایی ،فرماندهان پایگاه های مقاومت ،بسیجیان ،خانواده های معزز شهیدان ،جانبازان و ایثارگران همچنین جمعی از مردم شهرستان جلسه تودیع و معارفه فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان در محل تالار اجتماعات شهید مطهری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان برگزار گردید .
در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین عباس جعفری امام جمعه کوهبنان ضمن تبریک هفته بسیج گفت: هفته بسیج هفته ای مقدس و گرامی است که متعلق به تمام اقشار و گروه هاست و همه مردم خود را در این هفته دخیل می دانند که این هم از تدبیر حضرت امام (ره) است .
امام جمعه کوهبنان تصریح نمود: بسیجیان عزیز وشریف در راستای تعریف برنامه ها در حال خدمت و فعالیت هستند لذا در تودیع یه بسیجی دل آدم می گیرد مخصوصا اگر به کسی تعلق داشته باشد حضرت امام (ره) فرمود از بدی عمرطولانی این است که انسان باید شاهد رفتن دوستان خود باشد .
حجت الاسلام و المسلمین جعفری تاکید نمود:وقتی جنگ تمام شد گفتند ما پیروز شدیم باید پایگاه ها را جمع کنیم و هر کسی سر کار خودش برود اما حضرت امام (ره) جلوی این توطئه را گرفت و مرتب بسیج را تقویت و بسیجی بودن را ترویج کرد تا همچنان حال و هوای معنوی بر جامعه حاکم باشد .

وی ابراز داشت : دشمن با توجه به این نقش آفرینی بسیجیان دست بردارآنان نیست زمانی شایع در بین بسیجیان رواج می دهد تا آنان را جناحی و گروهی بداند چون دیدند خصوصیات بسیجیان با آن حزب نمی خواند در راستای دیگری گام برداشتند.
ایشان بیان داشت : دشمنان خیلی دوست داشتند بسیجیان را به سمتی متصل کنند و عیبی از آنان بگیرند اما بسیجیان خودشان را حفظ کردند که این هم بواسطه وجود فرمانده ای دینی،بصیر و دور اندیش است.

وی با توجه به ارزش و اهمیت جایگاه بسیج گفت: همیشه در تلاش باشیم جز گروه خدایی بسیج باشیم با آنان بمانیم و همراه آنان محشور شویم در حالی که امام ،پیشوا ،آقا و بزرگ بسیجیان جهان مولا امیر المومنین(ع) است .
امام جمعه کوهبنان در پایان از خدمات ارزشمند ،تعامل و همکاری سرهنگ علی اکبر شاهرخی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج  با ستاد و دفتر امام جمعه شهرستان تقدیر نمود و افزود انشاالله فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج هم تعامل و همکاری خوبی داشته باشد چراکه هدف تمام بسیجیان یکی است .

ارسال نظرات