خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان
سرهنگ پاسدار حسن فخرل فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اردستان در جمع فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج زواره به مناسبت هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی برای اجرای هرچه بهتر برنامه های اجرایی پایگاه های بسیج در هفته بسیج، مطالبی را بیان نمودند.
کد خبر: ۸۷۸۲۲۲۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردستان،ایشان با اشاره به ضرورت گرامیداشت این هفته و تاکید در برنامه ریزی و اجرای برنامه های اثرگذار به مناسبت بسیج در هفته بسیج افزودند: فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج جهت تجلیل از مقام والای شهدا با اهتمام لازم و هماهنگی با مسئولین و استفاده از ظرفیت های بومی و توانمندی دستگاه های اجرایی برنامه های هفته بسیج را هر چه با شکوه تر برگزار نمایند.

وی اظهار داشت: هفته بسیج فرصتی برای نمایش توانایی و آمادگی میلیون ها بسیجی آموزش دیده در سطوح مختلف است.

ایشان فرمودند: بسیج دست قدرت خداست؛ همچنین افزودند: قطعا آسایش، آرامش و امنیت امروز ایران اسلامی را مدیون خون پاک بسیجیانی هستیم که با رشادت ها و ایثارگری های خود اجازه ندادند یک وجب از خاک میهن اسلامی مان به دست دشمنان اسلام بیفتد.

سرهنگ فخرل با اشاره به برنامه های مختلف پایگاه ها در هفته بسیج یکی از شاخص ترین برنامه های هفته بسیج را حضور پرشور بسیجیان در روز جمعه 5 آذر در نماز جمعه شهر زواره بیان نمودند؛ که خواستار شرکت همه بسیجیان در این تجمع بزرگ بسیجیان شدند.

وی افزود: هفته بسیج را باید هم به صورت بصری که با نصب پلاکارت و تابلو ، چاپ نشریه، آذین بندی مساجد و پایگاه های بسیج می توان انجام داد و هم به صورت حضوری که می توان به فراخوانی ها ، غبارروبی گلزار شهدا و حضور در برنامه های جمعی بسیج با آرم و نشان بسیج، اشاره کرد، گرامی داشت .

آقای فخرل خاطرنشان کرد: برنامه های بسیج باید در راستای تداوم بخشیدن به آرمان های امام راحل و رهبری انقلاب باشد و باید تلاش کنیم برنامه ها در پایگاه ها اثربخش و با توجه به نیاز مخاطبین اجرا شود.

ایشان افزودند: امروز دشمنان نظام با جنگ فرهنگی تلاش می کنند جامعه ما را به سمت انحراف بکشانند و با سست کردن اعتقادات ما به اهداف شوم خود دست یابند.

در پایان این جلسه فرماندهان پایگاه ها به بیان نظرات و پیشنهادات خود در خصوص اجرای بهتر برنامه ها پرداختند .


ارسال نظرات
پر بیننده ها