سردارمطهری درمراسم معارفه فرمانده ناحیه کوهبنان:

بسیج انقلابی است و وابسته به هیچ جریان و گروهی نیست/بسیج در دفاع مقدس بیش از72هزار شهیدتقدیم اسلام کرد/چراعده ای از تشر دشمن می ترسند؟

سردار مطهری با استناد به بیانات و منویات مقام معظم رهبری ابراز داشت : بسیج انقلابی است و وابسته به هیچ جریان و گروهی نیست در برابر ضد انقلاب است بسیج یک سازمان انقلابی است که وظیفه آن حفظ انقلاب است .
کد خبر: ۸۷۸۲۲۴۸
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان؛سردار محمد مطهری جانشین سپاه ثارالله استان در مراسم معارفه فرمانده ناحیه کوهبنان ضمن تبریک هفته بسیج با استناد به آیه شریف قران کریم حک شده بر روی آرم سپاه پاسداران گفت: فرمایش خداوند متعال به ما انسان هاست که هر چه توان و آمادگی دارید جمع کنید و در برابر دشمنان استفاده کنید.
وی ابراز داشت : در سیره پیامبر اکرم (ص) هم داریم که ایشان از هر فرصتی استفاده می کردند تا برای آماده کردن مردم برای مقابله با دشمنان همچنین تقویت روحیه سربازان ،انتخاب محل اردوگاه و زمان مناسب برای حمله به دشمنان بهره ببرند.
سردار مطهری تصریح نمود: در جریان جنگ حنین اسلحه روز اختراع شده بود که بلافاصله پیامبر اکرم (ص)  دستور دادند تا این سلاح تهیه و در اختیار مسلمانان قرار گیرد حتی ایشان در بحث تبلیغات دشمنان هم اقداماتی انجام می دادند.
وی تاکید نمود: وقتی در جنگ احد در برابر شعار بت پرستان که از بت هبل می گفتند پیامبر شعار نافذتر بیان کردند که خدا برتر و بالاتر از همه چیز است و در مقابل شعار دیگر بت پرستان که می گفتند بت عزی از ماست پیامبر فرمودند خدا ولی و تکیه گاه ماست و شما تکیه گاهی ندارید .
جانشین سپاه ثارالله استان یادآور شد: حضرت امام (ره) بعنوان شاگرد مکتب اهلبیت از تمام ظرفیت های کشور برای حفظ انقلاب استفاده کرددر حالی که ارتش توانمند داشتیم اما باز هم از دغدغه ایشان برای حفظ انقلاب کم نشد لذا حضرت امام (ره) دستور تاسیس سپاه پاسداران را داد.
وی ادامه داد: حضرت امام (ره) سپاه را تاسیس نمود تا در کنار ارتش از اسلام و انقلاب دفاع کند اما همچنان امام دغدغه داشت لذا تشکیل فرمان بسیج داد تا از انقلاب بیشتر حفاظت شود که این نهاد مقدس در پنج آذرماه سال 58 تشکیل شد.
سردار مطهری گفت: در حالی بسیج تاسیس شد که هنوز جنگ آغاز نشده بود اما بینش عمیق حضرت امام برای حفظ انقلاب زمینه فعالیت بسیج را رقم زد گرچه تفکر حضرت امام در مورد بسیج به سال 51 بر می گردد .
وی تاکید نمود: در بحث تهدیدات سخت و جنگ تحمیلی شاهد حضور بسیجیان در گردان های رزم بودیم که باز پس گیری خاک پاک کشور و عقب نشاندن دشمن را در پی داشت.
وی خاطر نشان کرد: در حالی که دشمن یک سال در کشور ما بود وقتی سیل خروشان مردم وارد صحنه شدند سرنوشت جنگ تغییر کرد لذا شاهدیم که آمار شهدای دفاع مقدس بیشتر از بسیجیان هستند که بیش از 72 هزار شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم نمودند.
جانشین سپاه ثارالله استان یادآورشد:در راستای پشتیبانی شاهد خدمات مردم با کمک های نقدی و حضور جمعی در تعمیر ،ساخت سازها و تعمیرگاه ها و...بودیم که مهدیه لشکر ثارالله و مجموعه درمانی از شاهکارها و افتخارات شماست.
وی تاکید نمود: در بحث تهدیدات نرم بسیج از خود لیاقت و شایستگی نشان دادکه از ان جمله می توان در بحران های سال 78کوی دانشگاه و فتنه 88 که دشمن به دنبال تمام کردن کار انقلاب بود اشاره نمود البته امروز این فتنه ها  دامن گیر خود آمریکا شده است .
سردار مطهری با استناد به بیانات و منویات مقام معظم رهبری ابراز داشت : بسیج انقلابی است و وابسته به هیچ جریان و گروهی نیست در برابر ضد انقلاب است بسیج یک سازمان انقلابی است که وظیفه آن حفظ انقلاب است .
وی ادامه داد: بنی اسرائیل در دوران موسی به شدت دنبال معجزه از ایشان بودند اما هر چه موسی معجزه می آورد دل فرعونی ها محکم نمی شد وقتی فرعونی ها بدنبال حضرت موسی بودند فرمود خدا با ماست.
جانشین سپاه ثارالله استان تاکید کرد:در طول سال های گذشته شاهد عنایات خداوند هستیم اما گروهی وقتی یک غربی تشر می زند می ترسند چرا ما باید بترسیم وقتی خدا را داریم .

قابل ذکر است:در پایان این جلسه از زحمات سرهنگ علی اکبر شاهرخی تقدیر و سرهنگ عباس ایزدی بعنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان معرفی گردید.
 
 
 


ارسال نظرات