خبرهای داغ:
دبیر جبهه فرهنگی قزوین (ع):

بسیج افتخار ،شناسنامه وهویت زیبای ماست

کاظمی بیان داشت: نقش تاریخ ساز شما بسیجیان همانند نقش شهدای سالهای دفاع مقدس است،اگاهی ،بصیریت ،عمل به موقع و به اندازه حداقل شرایط لازم پاسداری از سنگر است.
کد خبر: ۸۷۸۲۲۵۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین به همت حوزه حضرت آمنه  مراسم  بزرگداشت هفته بسیح در حسینیه این حوزه  برگزار شد.
عباس کاظمی دراین مراسم اظهار کرد: در سالروز  صدور فرمان  تاریخی امام خمینی (ره) برای تشکیل بسیج میلیونی ،که امروزه شاهد دستاورد های زیادی از بسیج هستیم و بسیج افتخار ،شناسنامه وهویت زیبای ماست که به نسل های بعدی انقلاب تقدیم کنیم .
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع)عنوان کرد:  امروز به برکت ایستادگی وبصیرت ورهبری امام خمینی (ره )  وحضرت امام خامنه ای (مد ظلله العالی ) انقلاب اسلامی ایران از یک دژ  مستحکم برخوردار شده است که از بیرون راه نفوذ ندارد، 8 سال  دفاع مقدس  بیان گر این نکته است .
کاظمی خاطر نشان کرد : برای از بین بردن این دژ وقلعه مستحکم  دشمن سرمایه گذاری های زیادی کرده است وامروز راه نفوذ از بیرون نیست، چون سیلی محکمی از ملت شهید پرور جمهوری اسلامی ایران خورده است .
 وی افزود: نقش تاریخ ساز شما بسیجیان همانند نقش شهدای سالهای دفاع مقدس است،اگاهی ،بصیریت ،عمل به موقع و به اندازه حداقل شرایط لازم پاسداری از سنگر است.
وی بیان کرد: از جمله ویژگی های ملت مادر 8 سال  دفاع مقدس دشمن شناسی وزمان شناسی است.ملت ایران  با پایداری  وبا گفتمان عاشورا وغدیر و در محفل انتظار ومهدویت شکل می گیرد و توانست یک ا لگوی جدید را در مقابل چشمان ملت قرار دهد .
کاظمی در پایان یاداور شد: باید امروزه  از امام شهدا وشهداء وائمه معصومین (ع) وهمه انهایی  که سخت ترین شرایط را تحمل کردند، با انها عهد ببندیم و تا پای جان به عهد خود استوار باشیم و تلاش در هر مسئولیتی مهم است راه و روش ،شیوه و سبک زندگی را با مطالعه وصیت نامه و خاطرات ،کتاب های بزرگان و شهدا می توانیم پیدا کنیم .
 

 
 
1007/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها