نخبه پارس آبادي در جمع دانشمندان 16 كشور در كنفرانس سرطان غرب آسيا

اولين کنفرانس بین المللی سرطان غرب آسیا در حالي با حضور دانشمنداني از 16 كشور جهان در تهران برگزار شد كه در اين مراسم از بابك سيف الهي جوان نخبه پارس آبادي نيز دعوت شده بود.
کد خبر: ۸۷۸۲۲۶۹
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد به نقل از آران مغان، این کنفرانس با همکاری سازمان بهداشت جهانی با موضوع سرطان و مفاهیم علمی در خصوص علوم پایه، پیشگیری و درمان این بیماری از 27 تا 29 آبان با حضور دانشمنداني از 16 کشور از جمله کانادا، اتریش، آمریکا، فرانسه، انگلیس، ترکیه، عراق، مصر، کشورهای همسایه و ايران در هتل اسپيناس پالاس تهران برگزار شد.

جنبه های سلولی و مولکولی سرطان، تصویربرداری و مداخلات تهاجمی در سرطان، داروسازی بالینی در مباحث سرطان، بدخیمی های خونی، جراحی سرطان، تومورهای توپر، دیدگاه های روانشناختی در سرطان از جمله موضوعات مورد بحث در این کنفرانس سه روزه بود.

کنفرانس سرطان غرب آسیا در حالي برای اولین بار در ایران و در سطح منطقه به صورت بین المللی برگزار شد كه در اين همايش از بابك سيف الهي جوان نخبه پارس آبادي و دانشجوي پزشكي عمومي كه داراي مقالاتي در ارتباط با سرطان شناسي است نيز دعوت به اين همايش شده بود كه كم سن ترين عضو آن بود.

گفتنی است، کسب مقام چهارمي مسابقات جهاني برنامه نويسي آلمان، مقام دوم كشوري و سوم بين المللي در ليگ زيست شناسي، ثبت اختراع نرم افزار در شوراي عالي انفورماتيك و مركز رسانه هاي ديجيتال، منتخب جشنواره هاي پژوهشگران سمپاد، جوان علي اكبر، برگزیده جشنواره مالک اشتر بسیج، مبتكرين و مخترعين و كسب جواز رباتيك از جمله افتخارات این نخبه پارس آبادی است.



ارسال نظرات