کشاورزان پارس آبادی این روزها در تحویل سویا به مراکز خرید مشکلاتی دارند و با توجه به صف های طولانی مراکز خرید، از بارش ناگهانی باران و احتمال آسیب به محصولی که در تریلی مانده، نگرانند.
کد خبر: ۸۷۸۲۲۷۶
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد به نقل از آران مغان، تقریبا از دو هفته پیش برداشت «سویا» از مزارع شهرستان پارس آباد آغاز شده است و کشاورزان با عنایت به هوای گرم تلاش می کنند تا با توجه به فصل پاییز و ناپایداری هوای این روزها، هر چه سریعتر محصول خود را برداشت کنند. اما به دلیل طولانی شدن زمان تحویل محصول در مراکز خرید و خواب طولانی کامیون ها و تراکتورهای باربر در صف ها باعث شده این روزها محصول سویا کشاورزان یا در مزارع بماند و یا در صف تحویل که نگرانی کشاورزان را به دنبال داشته است.

همچنین این صف های طولانی نگرانی رانندگان کامیون ها را هم به دنبال داشته است به نحوی که این مساله کار آن ها را با کُندی مواجه کرده و رانندگانی که این روزها می خواهند کار کنند و درآمد حلالی برای گذران زندگی خود کسب کنند حالا بیش از یک شبانه روز در صف تحویل سویا در انتظار مانده اند.

از سویی کشاورزان پارس آبادی نیز با توجه به صف های طولانی در مراکز خرید، از بارش ناگهانی باران و احتمال آسیب به محصولی که در کامیون ها بابت حمل آن پول داده اند، نگرانند و از مسئولان ذی ربط درخواست رفع این مشکل را دارند.



ارسال نظرات