احمد درویشی
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب :
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب از برگزاری یادواره شهدا در این شهرستان خبرداد و گفت: این یادواره‌ها در کنار منزل شهدا و با حضورمسئولین و بسیجیان و افراد محله در هفته بسیج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۸۲۲۸۳
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳
سرگرد سید حسن فاطمی در گفتگو با خبرنگار بسیج از میناب،به محوری‌ترین برنامه‌های سپاه ناحیه میناب در هفته بسیج اشاره و تصریح کرد: این برنامه‌ها شامل برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی(ع) ، حضور نخبگان بسیجی در مدارس، ترویج گفتمان انقلابی و امام و رهبری و برگزاری یادواره های شهدا تحت عنوان «آبروی محله » در روستاهای شهرستان میناب برگزار می شود.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب افزود: یادواره شهدای محله تاثیر بسزایی در نهادینه کرده فرهنگ شهید و شهادت دارد و زمینه ای برای حضور و ملموس شدن این فرهنگ در بین جوانان و نسل امروزی دارد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته بسیج از یکشنبه ۳۰ آبان تا ششم آذرماه برگزار می‌شود تصریح کرد: یادوراه شهدا بعنوان شاخص ترین برنامه‌های این هفته در مجموعه سپاه ناحیه میناب با همکاری کلیه پایگاه و حوزه مقاومت بسیج در روستای تیاب،گورزانگ،محله نظری و سایر بخش و روستاهای این شهرستان برگزار می‌شود.

گفتنی است،یادواره "شهدا آبروی کوچه ها افتخار محله” همه ساله در بخش و روستاهای شهرستان میناب برگزار می شود.
انتهای پیام/ز

ارسال نظرات