خراسان جنوبی-بشرویه

تجمع بزرگ مدافعان حرم در بشرویه به مناسبت هفته بسیج

مراسم تجمع بزرگ مدافع حرم درشهرستان بشرویه استان خراسان جنوبی درتاریخ ۵ آذر ماه و به مناسبت هفته بسیج برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۸۲۲۹۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، فرمانده سپاه بشرویه با دعوت ازبسیجیان و مسئولان برای شرکت دربرنامه های بسیج گفت: محوری ترین برنامه بسیج مراسم تجمع بزرگ مدافع حرم درشهرستان بشرویه استان خراسان جنوبی است .

" سرگرد علی خبازی" فرمانده سپاه بشرویه درمراسم گرامیداشت یاد علامه ملاعبدالله بشروی  که با حضور سخنران کشوری آیت الله نجم الدین طبسی و جمع کثیری از مردم در هیئت سادات الحسینی بشرویه برگزار شد، با تسلست ایام اربعین حسینی و گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: بسیج در تمامی اقشار ریشه دارد و فعالیت های خوبی زیر چتر بسیج  انجام می شود .

  فرمانده سپاه بشرویه افزود: بسیجیان اقدامات ارزشمند و خالصانه ای را از ابتدای انقلاب اسلامی دوران هشت سال جنگ تحمیلی و عرصه های مختلف دفاعی اقتصادی فرهنگی و... انجام داده اند و یکی از نهادهای ارزشمند و یادگار امام راحل است که هرجا نیاز بوده وارد میدان شده و امروز نیز گوش به فرمان رهبری، هرجایی که نیاز باشد ورود خواهد کرد

مسئول دبیرستاد بزرگداشت روز شهرستان بشرویه و گراامیداشت یادعلامه ملاعبدالله بشروی خاطرنشان کرد: در هفته بسیج برنامه های مختلفی برگزار خواهد شد که آغاز گر آن نیزمراسم باشکوه امشب بود و بعد از آن راهپیمایی عظیم اربعین حسینی که روز یک شنبه ساعت ۸:۳۰ صبح برگزار خواهد شد.

  " خبازی" با دعوت از بسیجیان و مسئولان برای شرکت در برنامه های بسیج گفت: محوریترین برنامه بسیج در  ۵ آذر ماه  خواهد بود و مراسم تجمع بزرگ مدافع حرم با حضور سخنران کشوری در بشرویه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/گ

ارسال نظرات