احمد درویشی
فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: فرهنگ و تفکر بسیجی بايد به عنوان ميراثي گران سنگ در ذهن ملت ايران با آسیب شناسی و انتقال ارزش های آن به نسل های مختلف تا ظهور منجی موعود (عج) ساری و جاری باشد.
کد خبر: ۸۷۸۲۳۰۱
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
به گزارش خبرنگار بسیج از میناب،ابوذر مهدی نخعی در جمع کارکنان سپاه میناب، ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب با بیان اینکه نهادینه کردن فرهنگ  و تفکر بسیجی در جامعه مستلزم انتقال و تبین فرهنگ بسیج در بین نسل های مختلف است،گفت: فرهنگ و تفکر بسیجی بعنوان یک ضرورت باید با تمام جلوه ها و زیبایی هایش به نسل های آینده منتقل شود .

وی به نقش و جایگاه فرهنگ بسیجی اشاره ای کرد و افزود: حفظ جایگاه این فرهنگ بیش از هر چیز نیازمند بررسی و تبیین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان می باشد.

 

معاون استاندار هرمزگان اظهار داشت: فرهنگ بسیجی منوط به عمر انقلاب نیست بلکه باید این میراث  گران سنگ در ذهن ملت ایران با آسیب شناسی و انتقال ارزش های آن به نسل های  مختلف تا ظهور منجی موعود (عج) ساری و جاری باشد.

نخعی با بیان اینکه فرهنگ بسیجی عینیت فرهنگ علوی است،گفت: نسل جوان با تلاش در مسایل فرهنگی باید در برابر نقشه شیطانی دشمن ایستادگی کند و با آشنا شدن به معارف اسلامی و مسلح شدن به سلاح علم و ایمان در ساختن سایر اقشار مردم و گسترش فرهنگ اسلامی تلاش کنند.

فرماندار ویژه میناب با بیان اینکه بقای انقلاب مرهون نیروی بسیج است،تاکید کرد: همانگونه که ما ارزش نیروی بسیج را می‌شناسیم دشمنان نیز این نیرو را خوب شناخته‌اند و اهمیتش را درک کرده‌اند، دشمنان به خوبی می‌دانند که رشد و گسترش این انقلابْ بستگی به رشد و گسترش این نیرو دارد، و برآنند تا نیروی بسیج را تضعیف کنند.

فرماندار ویژه میناب بسیاری از پیشرفت های علمی،پزشکی،عمرانی و نانو را بواسطه نهادینه شدن فرهنگ و تفکر بسیجی در کشور ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: فرهنگ و تفکر بسیجی انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و این فرهنگ علوی باعث شد تا از بحران های طرح ریزی شده دشمن به خوبی عبور کنیم.

وی کسب آگاهی از اهمیت نبرد فرهنگی و درک موقعیت خطیر فرهنگ بسیجی، خودسازی، تقویت اراده و انگیزه برای حرکت نیرومند بسیجی در عرصه‌های مختلفْ را ضروری دانست و اذعان داشت: وظیفه بسیجی در پاسداری از انقلاب و ارزش‌های آن و نقشی که بسیج و تفکر بسیجی می‌تواند در حفظ و تداوم و بالندگی انقلاب و فرهنگ داشته باشد، بر کسی پوشیده نیست.

 

انتهای پیام/ز

ارسال نظرات