معاون استاندار هرمزگان تکیه بر راه شهیدان را افتخار و اقتدار بخش دانست و گفت: ملتی که می‌خواهد عزیز باشد نباید اجازه نفوذ به دشمن را بدهد و با الهام گیری از پیام شهدا باید ریشه کفر از بین ببرد. ...
کد خبر: ۸۷۸۲۳۱۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷
به گزارش خبرنگار بسیج از میناب: بوذر مهدی نخعی فرماندار ویژه شهرستان میناب در حاشیه دیدار از خانواده معزز شهدا در روستای بهمنی میناب با تجلیل از صبر و استقامت خانواده شهدا گفت: شهدا با ایثار خود کشور را برای همیشه در برابر تهاجم بیگانگان بیمه کردند.

 

معاون استاندار هرمزگان افزود: نسل جوان به شدت نیازمند دریافت اطلاعات صحیح از این حماسه بزرگ تاریخی است لذا فرهنگ شهید و شهادت باید به نسل جوان بعنوان یک گنجیه الهی تبیین شود.

وی با بیان اینکه تکیه به راه شهیدان افتخار و عزیت و اقتدار بخش است گفت: شهداء به تکلیف خود عمل کردند و با مقاومت خود نگذاشتند که حتی یک وجب از این خاک به دست دشمن بیافتد و ملتی که می‌خواهد عزیز باشد نباید اجازه نفوذ به دشمن را بدهد و با الهام گیری از پیام شهدا باید ریشه کفر از بین ببرد.

 

فرماندار ویژه میناب شهدا را حاجت بخش دانست و اظهار داشت: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران  انجام وظیفه نسبت به شهدا و ادای دین به صبر و مجاهدت های خانواده شهداست که فرزندان خود را در راه زنده نگه داشتن ارزشهای اسلامی فدای انقلاب کردند.

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج از ۵خانواده معزز شهدای شهرستان میناب در روستای بهمنی با حضور فرماندار ویژه میناب،و شورای تامین شهرستان به همراه اصحاب رسانه این شهرستان دیدار و تجلیل بعمل آورده شد.

ارسال نظرات