خبرهای داغ:
در چهارمین روز از هفته بسیج برگزار شد:
جانشین فرمانده ناحیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز گفت: امروز بحث مهم کشور روبه رو بودن با مشکلات اقتصادی که در این زمینه بسیجیان ورود پیدا کرده و موفقیت های پیدا کرده است
کد خبر: ۸۷۸۲۳۱۳
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، هیئت عاشقان ولایت حوزه امام جواد (ع) نصرت آباد با سخنرانی جانشین فرمانده ناحیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرزدر مکان حوزه برگزار گردید.
جانشین فرمانده ناحیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز گفت: امروز بحث مهم کشور روبه رو بودن با مشکلات اقتصادی که در این زمینه بسیجیان ورود پیدا کرده و موفقیت های پیدا کرده است بسیج یک نهاد مقدس است افرادی که در آن عضو می شوند همان محرومان و مستضعفان می باشند.
سرهنگ حسینعلی شیخ افزود: تأسیس بسیج با صدور فرمان امام خمینی (ره) ماه‌ها پیش از آغاز جنگ تحمیلی و در تاریخ 4/9/58 در شرایطی تحقق یافت که اصل انقلاب  ثبات و استقرار نظام جمهوری اسلامی در معرض تهدید قرار داشت و این تهدیدات محدود در عرصه های نظامی نبود بلکه تهدیدات و خطرهایی همه جانبه را به تصویر می کشید. با این توصیف حضرت امام (ره) فرمودند: «باید ما همه قوایمان را مجتمع کنیم برای نجات دادن یک کشور، باید اگر مسائلی برایمان پیش بیاید، هر چه هم سخت باشد، تحمل کنیم.

در پایان مراسم بسیجیان نمونه مورد تشویق قرار گرفتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها