عبداللهی گفت: ایجاد انسجام در اهالی رسانه ای و همراه کرن گروه های هم سو و غیر هم سو با بسیج رسانه ای ازجمله موفقیت هایی است که در بستر فعالیت در خانواده بزرگ بسیج محقق شد.
کد خبر: ۸۷۸۲۳۴۰
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، سومین جشنواره سراسری مالک اشتر با حضور 900 نفر از مدیران موفق پایگاه های نمونه بسیج سراسر کشور برگزار شد.

در این میان میلاد عبداللهی، مسئول کانون بسیج رسانه ای شهرستان رامسر استان مازندران به عنوان یکی از برگزیدگان جشنواره انتخاب و با حضور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رییس سازمان بسیج مستضعفین مورد تجلیل قرار گرفت.

مسئول کانون بسیج رسانه ای شهرستان رامسر استان مازندران با اشاره به اهم فعالیت ها و برنامه های خود گفت: کسب رتبه برتر در جشنواره سراسری مالک اشتر سازمان بسیج مستضضعفین یکی از افتخارات من بود از طرفی نیز خدمت گذاری به اعضای بسیج رسانه و فعالین رسانه ای و کارشناسان و منتخبین شهرستان رامسر از دیگر افتخارات من است.

وی با اشاره به تأثیر و نقش بسیج در موفقیت خود عنوان کرد: سازمان دهی و انسجام گروهی فعال رسانه و تشکیل قرارگاه های انجمن فضای مجازی در شهرستان ها و برگزاری آموزش های رسانه ای در محلات و اقشار مختلف ازجمله مدارس شهرستان و بالا بردن سطح سواد رسانه ای برای تمامی این اقشار ازجمله برنامه هایی است که بسیج رسانه دنبال می کند.

عبداللهی تصریح کرد: ایجاد تعامل بادست اندرکاران نهادها و سازمان های مختلف از همه مهم تر ایجاد انسجام در اهالی رسانه ای و همراه کرن گروه های هم سو و غیر هم سو با بسیج رسانه ای ازجمله موفقیت هایی است که در بستر فعالیت در خانواده بزرگ بسیج محقق شد.

بر همین اساس با حداقل امکانات حدود 184 برنامه را در بسیج رسانه رامسر

به سرانجام رساندیم که از این 184 برنامه تنها 5 برنامه ابلاغی سازمان بسیج بود و مابقی آنها به صورت ابتکارانه و بدون دریافت کمک هزینه و استفاده از خیرین شهرستان انجام شد.گفتنی است اولین دوره آموزش رسانه ای غرب استان مازندران و آموزش مقدماتی و پیشرفته حدود 100 نفر از بسیجیان را برگزار کردیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بیش از پیش از امکانات و ظرفیت بسیج رسانه بهره مند شویم تا ضمن استفاده از ظرفیت عظیم رسانه ای اهداف و برنامه های خود را محقق سازیم.


ارسال نظرات