خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان قم:
مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان قم، حرکت بر مدار خط امام حسین (ع) را بالاترین افتخار بسیج عنوان کرد.
کد خبر: ۸۷۸۲۳۴۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
حرکت بر مدار خط حسینی، بالاترین افتخار بسیج است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، ابراهیم سانی خانی در گفتگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: اقدام تاریخی و پربرکت حضرت امام (ره) در تاسیس شجره طیبه بسیج از  اقداماتی است که تا سالیان سال شاهد ثمرات و دستاوردهای آن خواهیم بود، کما این که در طول سی و هفت سال گذشته نیز برکات آن را به عینه دیدیم.

وی با اشاره به این که افتخار و هویت بسیج به ولایت مداری به خصوص حرکت در مسیر و خط سیدالشهدا(ع) است، گفت: بسیجیان دریادل و بصیر با تأسی به سیره و گفتار نورانی حضرات معصومین (ع) به خصوص امام حسین(ع) به پاسداری از حریم شریعت و انقلاب و نظام اسلامی اهتمام ویژه دارند و بی شک مهم ترین شاخصه بسیجی بودن همانا حرکت در مسیر سرخ حسینی و استقامت و ثبات قدم در این راستاست.

سانی خانی همچنین با اشاره به بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری در دیدار جمع کثیری از بسیجیان افزود: همان طور که معظم له نیز فرمودند دشمن برای ایجاد انحراف و نفوذ در سازمان بسیج برنامه و طرح های پیچیده دارد و راهکار مقابله با آن همانا بصیرت افزایی و معنویت افزایی بسیجیان است و این که همواره دل و جانمان با ولی فقیه باشد.

وی تاکید کرد: از جمله رسالت های اصلی بسیج و سپاه که بارها در کلام نورانی امام و رهبری نیز مورد تاکید و توجه قرار گرفته ، بحث تقویت روحیه انقلابی در سطح جامعه است.

وی افزود : ایثار ، از خودگذشتگی و جان برکفی برای حفظ نظام مقدس اسلامی و اصول و مبانی آن، آرمان بزرگی است که بسیجیان سلحشور با درس آموزی از حماسه حسینی، آن را هدف اصلی خود قرار داده اند و در این راه ، با الگوگیری از امام حسین(ع) حاضرند دست به همه گونه فداکاری بزنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها