پیام تسلیت مسوول سازمان بسیج دانش آموزی کشور به مردم اردبیل:

شنیدن نوای مرحوم مؤذن‌زاده اردبیلی دل هر انسانی را متحیر می‌کرد

مسوول سازمان بسیج دانش آموزی کشور گفت : شنیدن نوای مرحوم موذن زاده اردبیلی دل هرانسانی را متحیر می کرد و امروز این نوای دلنشین استاد موذن زاده اردبیلی برای همیشه ماندگار خواهدشد.
کد خبر: ۸۷۸۲۴۱۷
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی دراردبیل، درپیامی صابر ماهانی مسئول بسیج دانش آموزی کشور درگذشت استاد سلیم موذن‌زاده اردبیلی به عموم حسینیان شهر دارالارشاد اردبیل وملت ایران تسلیت گفت

دراین پیام آمده است : درگذشت استاد سلیم مؤذن زاده اردبیلی ضایعه‌ای بسیار بزرگ برای ملت ایران بود و درگذشت این شخصیت والامقام همگان را متاثر کرد و ما امروز در غم از دست دادن استاد موذن‌زاده اردبیلی به سوگ نشسته‌ایم .

مرحوم استاد سلیم موذن‌زاده اردبیلی وبرادرمرحوم ایشان استاد رحیم موذن زاده هردو شخصیتی بسیار بزرگ و والامقام بودند، شهرت و آوازه این دو شخصیت و بزرگ و حسینی و مداح بزرگ وخادم الحسینی در دنیا بی‌نظیر بود که بارها با صدا و آوای دلنشین خود همگان را مجذوب می‌کرد .

درپیام مسوول بسیج دانش اموزی کشور آمده است استاد موذن‌زاده اردبیلی تمامی عمر خود را در راه مدیحه‌سرایی در آستانه ماه محرم، تاسوعا وعاشورای حسینی صرف کرد و این شخصیت والامقام برای همیشه در دلهای مردم ایران ماندگار می‌شود چرا که شعرها و مداحیهای این استاد فراموش‌نشدنی است.

ما این ضایعه بسیاربزرگ را ازطرف جامعه بسیج دانش آموزی تسلیت وتعزیت گفته و امروز در غم از دست دادن مرحوم استاد سلیم موذن‌زاده اردبیلی به سوگ نشسته‌ایم .

وی که حجره خودرا وقف سیداالشهدا کرده بودبعدازخدمت بی شائبه درترویج معارف دینی بالحن ونوای داوودی خودبه دیارباقی شتافت روحش شاد ویادش گرامی باد.

رفت آنی که نباید نمی رفت .... ولی یادش نمی رود ازیاد تا نسل های دیگر ... امروز اردبیل در این هوای سرد گرم گرم بود اما نه با خورشید زمان بلکه با صدای تاریخ زمان گرم بود صدای که زمزمه گر ام المصائب کربلا بود زمزمه گری گه با یاد شهدای کربلا وسیدالشهدا آمد وزینب زینب گویان رفت .... روحش شاد ویادش گرامی باد .

مهدی همتی خبرنگار قرآنی استان اردبیل

ارسال نظرات