خبرهای داغ:
سردار آسودی در جمع بسیجیان اداره کل راه آهن شمالشرق(1) در شاهرود گفت: امروز تفکر بسیجی راه برون رفت کشور از مشکلات مختلف است و این تفکر امروز ترس و هراس بر دل استکبارجهانی و ایادی او قرار داده است.
کد خبر: ۸۷۸۲۴۲۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمدعلی آسودی در مراسم بزرگداشت هفته بسیج که به همت حوزه مقاومت بسیج کارمندی الحدید و پایگاه بسیج مدیران و پایگاه های بسیج اداره کل راه آهن شمالشرق(1) در مسجد آیت الله بروجردی این اداره کل برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی با بیان اشاره به پیاده روی اربعین حسینی اظهار کرد: بنده خود در این راهپیمایی عظیم حضور داشتم و شور و شوق و شعور شرکت کنندگان را از نزدیک لمس کردم و جوانان و نوجوانان در این راهپیمایی عظیم نقش ویژه و حضور تاثیرگذاری داشتند.

وی افزود: این راهپیمایی عظیم با همه تهدیدات دشمنان اسلام ناب برگزار شد و به آنها فهماند این مردم از شهادت ترسی ندارند و فقط به ولایت توجه دارند و در این راه سر و جان را فدا می کنند.

آسودی در بخش دیگر سخنان خود با تسلیت ارتحال خانم دباغ یار امام و انقلاب اظهار کرد: این بانوی مجاهد و خستگی ناپذیر تمام عمر خود را در خدمت ولایت و انقلاب و اسلام بود و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکرد و یک یار صدیق و وفادار برای امام و انقلاب بود.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به هفته بسیج و سخنان رهبر انقلاب در جمع بسیجیان بیان کرد: امروز بسیج و تفکر بسیجی از جغرافیای کشور ما خارج شده و در کشورهای منطقه ما شاهد تشکیل بسیج مردمی هستیم با تفکر بسیجی که امام بنا نهاده است.

وی با گرامیداشت یاد شهید طهرانی مقدم پدر موشکی ایران عنوان کرد: این شهید با تفکر بسیجی توانست موشک هایی را بسازد که استکبارگران انگشت به دهان بمانند و آنها قدرت تفکر بسیجی را از اقتدار دفاعی ایران و موشک های ما درک کرده اند.

آسودی با تاکید بر حرکت در مسیر تفکر بسیجی برای نجات از انحراف بیان کرد: امروز تفکر بسیجی راه برون رفت کشور از مشکلات مختلف است و این تفکر امروز ترس و هراس بر دل استکبارجهانی و ایادی او قرار داده است.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: تلاش دشمنان امروز در عقب نگهداشتن ایران اسلامی از پیشرفت های علمی و فناوری و اقتدار علمی است و باید به فرموده رهبر انقلاب بصیرت داشت و در این مسیر حرکت نمود.

در این برنامه درباغ عنبران مدیرکل راه آهن شمالشرق(1) نیز در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج با گرامیداشت به یاد شهدای بسیجی این اداره کل اظهار کرد: تفکر بسیجی امروز در هر مجموعه و اجتماعی وارد شود سبب رشد و تعالی و ایجاد شور و نشاط انقلابی می شود و باید تلاش کنیم در مجموعه های اداری این تفکر وارد شود.

وی افزود: وجود تفکر بسیجی عامل بازدارندگی در برابر بسیاری از معضلات اجتماعی و فردی است و باید تلاش کنیم اسین تفکر را روز به روز در جامعه نهادینه کنیم.

برگزاری مدیحه سرایی به مناسبت ایام دهه آخر صفر و پذیرایی حلیم از شرکت کنندگان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها