فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: نباید عده‌ای مدعی آن باشند که سپاه و بسیج رقیب سازمان‌ها و نهادهای دولتی است در حالی که مجموعه انقلابی سپاه و بسیج یار و همراه مردم و مسؤولان است.
کد خبر: ۸۷۸۲۴۳۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار جلیل بابازاده صبح امروز در همایش شکوه هجرت در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل اظهار کرد: بسیج به عنوان یک نیروی سازمان یافته ارزشی در هر جا که تکلیف احساس کند برای پیشرفت و توسعه کشور ورود پیدا می‌کند و از هیچ حاشیه‌سازی نیز واهمه و هراسی ندارد چرا که در مسیر مقدس و حفظ گرانبهاترین سرمایه نظام حرکت بی‌نظیری را انجام می‌دهد.

وی از بسیج به عنوان میراث گرانب‌های امام راحل یاد کرد و گفت: مقام معظم رهبری دیروز برای یک سال آینده خط و خطوط حرکت بسیج را با اقتدار و صلابت کامل روشن کرد که در این بین حضور بسیجیان در قالب اردوهای جهادی و عمرانی می‌تواند به پیشرفت و توسعه کشور کمک کند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: نباید عده‌ای مدعی آن باشند که سپاه و بسیج رقیب سازمان‌ها و نهادهای دولتی است در حالی که مجموعه انقلابی سپاه و بسیج یار و همراه مردم ومسؤولان است.

بابازاده با بیان اینکه از همه صنف از طلاب و روحانیون گرفته تا دانشجویان و دانش‌آموزان بی‌ادعا و مخلصانه در این سنگر و در مسیر توسعه واقعی گام برمی‌دارند، افزود: انقلاب اسلامی بعداز گذراندن دوره‌های سخت و صعب‌العبور از ترور و کودتا گرفته تا دوران دفاع مقدس و ترور دانشمندان هسته‌ای امروز به برکت نفس گرم مقام معظم رهبری در هدایت این جامعه و نیروهای مخلص بسیجی در همه صحنه‌ها عزتمندانه حضور پیدا می‌کند.

وی آراستگی بسیج را به حرکت جهادی به عنوان یک کار پسندیده و ارزشی یادآور شد و گفت: این برای ما ارزشمند است که در کنار سایر نیروهای مسلح و مدیران و مسؤولان دلسوز این کشور به عنوان یک مدافع ارزشی حرکت کرده و حضور پیدا کنیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از بسیج به عنوان زینت انقلاب اسلامی و خدمتگزاری بی‌ادعا یاد کرد و گفت: بسیج نه تنها رقیب سازمان‌ها و نهادهای دولتی نیست بلکه در کنار آنها است تا بتواند کار تاثیرگذار بی‌نظیری را انجام دهد.

بابازاده یاد و خاطره شهید ناصر رسولی جمادیه را که در سال 65 به شهادت رسید گرامی داشت و گفت: بعد از گذشت 30 سال فرزند او تنها خواسته‌اش از مردم و مسؤولان تداوم راه عزتمندانه شهدا است که همه باید به وجود چنین فرزندان آگاه، بصیر افتخار کنیم.

وی با بیان اینکه اینکه عده‌ای در داخل احساس می‌کنند که با دلبسته بودن به چهره خون‌آلود آمریکا و غرب می‌توانند در نجات این کشور دست به کار معجزه‌آسایی بزنند، افزود: به چنین افرادی توصیه می‌کنیم تا تجربه کشورهای همسایه را همچون آیینه عبرت پیش‌روی خود قرار دهند چرا که به رغم وابسته بودن به کشورهای آمریکا و حتی رژیم صهیونیستی امروز هیچ تحولی را در این کشورها شاهد نیستیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به پرداخت تسهیلات به طرح‌های اقتصاد مقاومتی و ایرادگیری عده‌ای در این زمینه تصریح کرد: در مقابل میلیاردها تومان اختلاس در این کشور پرداخت 20 تا 30 میلیون تومان رقمی محسوب نمی‌شود که عده‌ای بر پرداخت چنین تسهیلات اشتغال آفرین خرده می‌گیرند.

ارسال نظرات