خبرهای داغ:
پژوهشگر امور دینی با بیان اینکه بسیجیان بهترین نیروهای مدافع برای دفاع از اسلام و انقلاب هستند، گفت: کسانی که نسبت به دین و حکومت بدبینی ایجاد می کنند موجب تضعیف نظام می شوند و خائن هستند.
کد خبر: ۸۷۸۲۴۴۲
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبر نگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی به مناسبت آغاز هفته بسیج وبه منظور تجدید به بیعت با ولایت ورهبری بسیجیان شهرستان بشرویه به همراه مسئولین ادارات با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

آیت الله نجم الدین طبسی پژوهشگرامور دینی در این دیدار حساسیت بالای امیرالمومنان در استفاده از بیت المال را الگوی حکومت اسلامی دانست و گفت: در حکومت حضرت علی پارتی بازی و خودی وجود نداشت و دور و نزدیک برایش یکسان بود و حتی هیچ گاه بخاطر وضعیت مالی اطر افیانشان از بیت المال استفاده نکرد.

وی با اشاره به اینکه شاکله بسیج حتی در دوران حضرت علی (ع) نیز بهترین نیروها بودند گفت: نیروهای حضرت علی که در رکابش بودند نه دنبال اموال دنیا بودند و نه کرسی و پست های مهم، بلکه هدف تمام آن جانثاری در راه حق بود همچنان که بسیجیان امروز ما برای اهداف اسلام و انقلاب جان خود را فدا می کنند که در دوران دفاع مقدس جانثاری انان را دیدیم.

نجم الدین طبسی افزود: کسانی که نسبت به دین و حکومت بدبینی ایجاد می کنند و موجب تضعیف نظام میشوند خائن هستند چراکه بانگاهی به بعد خارجی کشورمان، متوجه میشویم ایران اسلامی در شرایط خوبی است و از نظر امنیت ، نظامی، اقتصادی و... قوی تر شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها