خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فردوس گفت: خود باوری وخدا باوری مهمترین اصل پیروزی در دفاع مقدس است. امروز دشمن تمام سعی و تلاش خود را به کار بسته تا جوانان را از خداشناسی جدا کند.
کد خبر: ۸۷۸۲۴۴۹
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبر نگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی به مناسبت هفته بسیج همایش رهبر کوچک با حضور دانش اموزان فرمانده سپاه بشرویه وجمعی از مسئولین شهرستان در محل حوزه مالک اشتر برگزار شد.

حجت الاسلام غلامی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فردوس در این همایش خودباوری وخداباوری را مهمترین اصل پیروزی در دفاع مقدس خواند وافزود : امروز دشمن تمام سعی و تلاش خود را به کار بسته تا جوانان را از خداشناسی جدا کند.

حجت الاسلام غلامی نیز خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین علوم شناخت نعمت الهی است ویکی از این نعمت ها ولایت است که شهید حسین فهمیده به درستی این نعمت الهی را شناخت وبه فرمان ولی خود واعتقاداتش قدم در راه مبارزه باکفر گذاشت.

وی مقاومت ،شجاعت در برابر استکبار را سیره تمام شهدا وشهید حسین فهمیده دانست وخاطرنشان کرد:اگر امام راحل فرمودند رهبر ما شهید حسین فهمیده است کاملا برگرفته ازشناخت بوده و نشان می دهد یک نوجوان می تواند تا حدی به بصیرت برسد که رهبر کبیر انقلاب او را رهبر ملت می داند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فردوس از وظایف مهم دانش آموزان در حال حاضر را حفظ ارزش های اسلامی وانقلابی بیان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها