عضو ستاد سیره شهدای قم :

شهدای مدافع حرم سند گویای دفاع از انقلاب اسلامی هستند

عضو ستاد سیره شهدای قم با بیان اینکه شهدای مدافع حرم جان خود را تقدیم کردند تا پرچم جمهوری اسلامی ایران با افتخار به اهتزاز در آید گفت : شهدای مدافع حرم سند گویای دفاع از انقلاب اسلامی هستند .
کد خبر: ۸۷۸۲۴۵۳
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام سید محمد میرعلی اکبری در چهارمین روز از هفته گرامیداشت بسیج در آیین یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان دامغان به میزبانی مسجد حضرت سیدالشهدا ( ع ) شهرک مسکن مهر این شهرستان اظهار داشت : شهدای مدافع حرم با ایثارگری ، شجاعت و جوانمردی ، ولایت پذیری را در سرلوحه کار خود قرار دادند تا جهان اسلام از خطر و آسیب حفظ شود .

وی اضافه کرد : شهدای مدافع حرم بالترین نمره قبولی را در دفاع ازحرم اهل بیت ( ع ) دریافت کردند و ما با ادامه دادن راه آنان محکمتر از همیشه پشت اسلام و مظلومان عالم ایستاده ایم و در مقابل توطئه های آمریکا ، تکفیری ها و حامیان آنان مقاومت می کنیم .

عضو ستاد سیره شهدای قم ، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را سرمایه های معنوی نظام و انقلاب دانست و افزود : عزت و افتخار امروز جمهوری اسلامی ایران مدیون رشادت ها و جانفشانی های شهدای ما است .

وی تصریح کرد : دشمنان با کمک رسانه ها و شبکه های ماهواره ای تلاش می کنند اسلام را دینی خشن معرفی کنند .

میرعلی اکبری با بیان اینکه با پیروی از راه شهدا ، رضایت مردم و خداوند را باید جلب کنیم اظهار داشت : زنده نگه داشتن یاد شهدا نباید تنها به برپایی یادواره ختم شود بلکه باید سیره و راه شهدا را ادامه دهیم .

وی خاطر نشان کرد : شهدا به ما درس آزادگی ، ایثار ، شهامت و شجاعت را به ما آموختند چراکه شهدای ایران اسلامی پرورش یافته مکتب ابا عبدالله الحسین ( ع ) هستند .

وی اضافه کرد : شهادت توفیق بسیار بزرگی است که خداوند آن را شامل حال بندگان خاص خود می کند و شهدای مدافع حرم ما مظلومانه در دیار غربت و در جوار ائمه اطهاربه درجه رفیع شهادت نائل آمدند .

عضو ستاد سیره شهدای قم گفت : تکلیف همه ما در قبال شهدای مدافع حرم روشن است و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند شهدای مدافع حرم که در سوریه و عراق به شهادت می رسند مانند این است که در محضر اهل بیت ( ع ) و در کنار آنها به درجه رفیع شهادت نائل می شوند .

در این آیین که امام جمعه ، فرماندار ، فرماندهان و پرسنل  نیروهای نظامی و انتظامی ، روحانیان ، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند ازخانواده معظم 5 شهید مدافع حرم در شهرستان دامغان تقدیر و تجلیل به عمل آمد .

شهیدان مهدی خراسانی ، سید علی اصغر شنایی ، علی اصحابی ، سعید علیزاده و محمد رضا دهقان امیری از شهدای والامقام مدافع حرم از شهرستان دامغان هستند .
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار