خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه نهبندان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه نهبندان گفت: تفکر بسیج برترین شرف و افتخارآمیزترین مرتبه شهادت است.
کد خبر: ۸۷۸۲۴۵۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی؛ حجت الاسلام مرادی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهبندان در همایش رهبر کوچک گفت: شهادت در مکتب تشیع پرواز از قفس دنیاست و نزد خداوند هیچ قطره ای محبوب تر از قطره خونی نیست که در راه خدا ریخته می شود.

وی با بیان اینکه خون شهید گرمی و حیات را در پیکر جامعه به جریان در می آورد و بالاتر از هر عمل نیکویی عمل نیکی وجود دارد ولی برتر از شهادت هیچ عمل نیکی وجود ندارد.

مرادی تفکر بسیج را برترین شرف و افتخارآمیزترین مرتبه شهادت معرفی نمود و اظهار داشت: عشق به شهادت تبلور با شکوه و حماسه آفرین ایمان است و امید به شهادت قوی ترین انگیزه زیستن در دنیا به شمار می آید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نهبندان خاطر نشان کرد: شهید فهمیده با بستن نارنجک به خود و خلق آن حماسه ماندگار رشادت،دین مداری و بالاترین درجه ایثار را از خود به جا گذاشت که با عث شدنام این شهید بزرگوار همچون چراغ تابناکی برتاریخ بدرخشد.

وی گفت: گرامیداشت شهید فهمیده که به نوجوانان درس شهامت ،رشادت و شجاعت می دهد به جوانان الگو میدهد تا در راه شهدا بمانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها