خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه:

مکتب بسیج برگرفته از مکتب محرم و عاشورا است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه با بیان اینکه روحیه انقلابی برخی از افراد امروز در جامعه کم رنگ شده است، گفت: مکتب بسیج را برگرفته از مکتب محرم و عاشورا و ادامه دهنده راه امام حسین (ع) است.
کد خبر: ۸۷۸۲۴۶۸
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، کاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه در همایش بزرگ پیشکسوتان بسیجی این شهرستان به حضور خیل عظیم عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در مراسم اربعین در کشور عراق اشاره و اظهارداشت: مکتب بسیج را برگرفته از مکتب محرم و عاشورا و ادامه دهنده راه امام حسین (ع)است.

وی یکی از دغدغه های امروزه مقام معظم رهبری را انقلابی گری و انقلابی ماندن دانست و ادامه داد: ایشان در دیدارهای گوناگون بارها بر این موضوعات تاکید کرده اند.

کاری یادآورشد: روحیه انقلابی امروزه در برخی افراد کم رنگ شده است .

برزگر از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نیز در این مراسم ایمان و عمل صالح را از عواملی دانست تاکنون توانسته است مجموعه بسیج را حفظ و نگهداری کند وگفت: یکی از اهداف دشمن امروزه از بین بردن ایمان می باشد .

وی با بیان اینکه غرب امروزه در بی ایمانی غرق شده و می خواهد نظام های اسلامی را نیز غرق کند، افزود: برای درس ایمان گرفتن باید به سر سفره شهدا برویم و اگر در ایمان و تقوا کوتاهی کنیم در همین دنیا ضرر خواهیم کرد.

این راوی دفاع مقدس با بیان اینکه در مسئله نفوذ، امروزه نفوذ فرهنگی در کشور صورت گرفته است ، مقدمه همه نفوذها را نفوذ فرهنگی بیان و خاطر نشان کرد: در طول تاریخ ما هرچه ضربه خورده ایم از داخل بوده است.

برزگر همچنین ولایتمداری و استقامت را از دیگر خصوصیات بسیجیان بیان داشت که مجموعه بسیج را تاکنون حفظو نگهداری کرده و افزود: کسانی که به دنبال کم کردن قدرت نظامی کشور هستند، بدانند اگر یک لحظه دشمن بداند می تواند ضربه ای به این مملکت وارد کند بدون تردید حمله خواهد کرد.

در پایان از تعدادی از پیشکسوتان بسیجی شهرستان با اهداء هدایایی تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها