امام جمعه ایوانکی:

عملکرد اوقاف در ایوانکی قابل قبول است/وقف به یاری زیرساخت های موردنیاز شتافته است

امام جمعه ایوانکی گفت: عملکرد اوقاف در ایوانکی قابل قبول بوده و سنت حسنه وقف امروز به یاری زیرساخت های موردنیاز شتافته است.
کد خبر: ۸۷۸۲۴۷۷
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی کشمیر در آستاثه هفته وقف اظهار کرد:وقف صدقه جاریه است و سرمایه دست مؤمن در آخرت به شمار می رود و از خیرات و برکات آن بهره لازم را در بارگاه خداوندمتعال خواهد برد.

امام جمعه ایوانکی با اشاره به میزان موقوفات در ایوانکی تصریح کرد:متأسفانه حجم موقوفات در ایوانکی کم است و جوابگوی نیاز جامعه در این منطقه نیست؛ اداره اوقاف و امور خیریه در راستای افزایش موقوفات و جاافتادن وقف در ایوانکی تلاش های زیادی داشته است و مردم نیز باید بیشتر در میدان حاضر شوند.

کشمیر در تشریح خدمات وقف در ایوانکی اضافه کرد:چند سالی که بنده در ایوانکی حضور دارم، خدمات خوبی در حوزه های مختلف برای مردم ایوانکی انجام شده است.

امام جمعه ایوانکی در تشریح بخشی از اقدامات صورت گرفته تصریح کرد:دولت در بحث آب رسانی در ایوانکی خدمات خوبی ارایه کرده است و محرومیت زدایی را در این مقوله شاهد هستیم.

کشمیر با تأکید براینکه دولت در حوزه سلامت اقدامات بسیار خوبی انجام داده است ، تصریح کرد:دولت در این راستا موانع متعددی که پیش روی مردم در حوزه درمان وجود داشته را برداشته و خدمات خوبی ارایه کرده است.

امام جمعه ایوانکی در تشریح خدمات درمانی و بهداشتی دولت در ایوانکی اضافه کرد:دولت در این حوزه بیمارستان امام رضا(ع) را در این منطقه از توابع استان سمنان احداث شده و خیران و واقفان نیز ورود خوبی داشته اند.

کشمیر با تأکید براینکه تاکنون به وعده هایی که برای ایوانکی داده شده، جامه عمل پوشانده شده است ، تصریح کرد:عملکردها در ایونکی خوب بوده است.

امام جمعه ایوانکی در خاتمه اظهار کرد:امیدواریم معضل بیکاری در کشور ریشه کن شود و شاهد رونق اشتغال جوانان در اقصی نقاط ایران اسلامی باشیم و وقف می تواند در این مسیر بسیار موثر باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار