خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی سپاه ناحیه سرخه:
مسئول فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سرخه گفت: کشور ما زمانی به اوج اقتدار خود می رسد که تفکر بسیجی در جای جای آن طنین انداز شود.
کد خبر: ۸۷۸۲۴۸۳
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹

محمد جواد عبدالهی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه، با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: این هفته یادآور دلاورمردیها ، سلحشوری و رشادتهای جوانان بسیجی این مرز و بوم در عرصه های مختلف جهادی، علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، خدمت رسانی و ... می باشد.

وی افزود: کشور ما زمانی به اوج اقتدار خود می رسد که این تفکر ناب در جای جای آن طنین انداز شود و جهت تحقق این امر بسیج در تمامی عرصه ها و اقشار وارد شده و برنامه های مدون و اثر گذاری را اجرا می نماید.

عبدالهی با اشاره به فعالیت های فرهنگی در بسیج اشاره داشت: برنامه های بسیج عموماً در قالب برنامه های فرهنگی در شهرستان سرخه با بهره گیری از ظرفیت پایگاه ها و حوزه های مقاومت برگزار و اجرایی می گردد.

مسئول فرهنگی ناحیه سرخه با اشاره به برنامه های هفته بسیج بیان داشت: برنامه های شاخص بسیج در شهرستان سرخه از ابتدای هفته بسیج با دیدار با امام جمعه شهرستان، افتتاح نمایشگاه بسیج انقلابی و خدمتگذار، گلباران گلزار شهدا، اجتماع بزرگ مدافعان حرم، نشستهای روشنگری، دیدار با خانواده های معظم شهدا، پیاده روی خانوادگی و... می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها