مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه بنا به فرموده حضرت امام(ره) بسیج شجره طیبه‌ای است که جاودان می‌ماند، گفت: امروز بسیج در برابر تهدیدات دشمنان ایستاده است و با رویکرد اقتصاد مقاومتی حرکتی پویا به سوی فتح قله‌های افتخار دارد.
کد خبر: ۸۷۸۲۴۹۶
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، مهدی حاجتی، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در مراسم رونمایی از فیلم مستند «راهیان عاشقی»، اظهار کرد: هفته بسیج فرصتی برای حضور یکپارچه بسیجیان و تجدید میثاق آنان با منویات رهبری و همچنین مرور رشادت‌های عزیزان بسیجی است.

وی با اشاره به محدود نبودن بسیج به جناح‌های سیاسی، افزود: بسیج متعلق به همه ملت ایران بوده که با هوشمندی در برابر دسیسه‌های دشمن ایستاده است و همه مدیران ارشد نظام به آن اذعان دارند و ما نباید هیچگاه ایثار آنان را در برهه‌های مختلف فراموش کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان تبیین خاطرات دفاع مقدس برای نسل چهارم انقلاب و کسانی که دوره انقلاب را درک نکرده‌اند، از وظایف عمده فرهنگیان و دستگاه آموزش و پرورش برای زنده نگه داشتن رشادت‌های  8 سال دفاع مقدس دانست.

حاجتی ادامه داد: فرهنگیان نقش موثر و کم نظیری در دوران دفاع مقدس داشتند به طوریکه از 8 هزار شهید گیلان یک هشتم آن متعلق به خانواده آموزش و پرورش است و مأموریت امروز ما انتقال آرمان‌های بسیج به نسل جدید است.

وی با بیان اینکه بنا به فرموده حضرت امام(ره) بسیج شجره طیبه‌ای است که جاودان می‌ماند، گفت: امروز بسیج در برابر تهدیدات دشمنان ایستاده است و با رویکرد اقتصاد مقاومتی حرکتی پویا به سوی فتح قله‌های افتخار دارد.

گفتنی است، در پایان این مراسم فیلم مستند 15 دقیقه‌ای «راهیان عاشقی» به نمایش در آمد.

ارسال نظرات