خبرهای داغ:
همسر شهید مدافع حرم در جمع دانش آموزان واحد پیشگام شاهد کوثر ناحیه نجف آباد عنوان نمود:

در اکثر وصایای شهدای مدافع حرم به پیروی از ولایت فقیه اشاره شده است

صبح امروز و بمناسبت هفته بسیج، سومین یادواره شهدا توسط حوزه بسیج دانش آموزی حضرت زینب(س) در دبیرستان متوسطه2 شاهد کوثر در قالب گرامیداشت شهدای مدافع حرم برگزار گردید.
کد خبر: ۸۷۸۲۵۲۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد؛ همسر شهید مدافع حرم لشگر8 نجف اشرف، شهید "علیرضا نوری" با حضور در جمع بیش از 260 دانش آموز دختر سخنانی ایراد نمودند. خانم عشوری در ابتدا قسمتی از وصیت نامه همسرشان را قرائت نموده و سپس ضمن اشاره به ارزش های بسیج و ایثار مثال زدنی بسیجیان خالص گفتند: دعا کنید بتوانیم هم در این دنیا و هم در آن دنیا مدعی حمایت از ولایت فقیه باشیم همانطور که شهدای کربلا با بذل جانشان آن را اثبات نمودند و در هیچ زمانی این وظیفه از دوش مسلمانان برداشته نمی شود همانطور که مدافعان حرم با لبیک به ولی فقیه و رهبر زمان خود وارد میدان رزم شده و هدفشان رساندن خود و جامعه شان به مقصد است و این حمایت و پیروی از ولایت فقیه در اکثر وصایای شهدای مدافع حرم نیز اشاره شده است.

وی در ادامه افزود: قبلاً گلوله های دشمن سخت بوده و در حال حاضر نرم است، و همسر من همیشه به این موضوع اشاره می کرد که اگر دشمن قادر به جنگ نظامی با ما بود لحظه ای درنگ نمی کرد، پس مراقب باشید که به حرف ها و نقشه های دشمن دامن نزنید که دشمن از هر عرصه ای برای ضربه زدن به ما و اعتقاداتمان استفاده می کند که یکی از این عرصه ها تخریب هدف خالصانه مدافعان حرم و شهدای این راه از اخلاص و معنویات به سمت مادیات است و این بی انصافی است که این حرف ها از طرف مردم خودمان دنبال شود که گلایه اکثر خانواده شهداست.

ایشان در پایان خاطر نشان کردند: همیشه دنباله روی حماسه زینبی باشید و با حفظ ارزش های اسلامی و حجاب دنباله روی ایشان وحضرت زهرا(س) باشید که در آن دنیا شرمنده این بزرگان نباشید.

گفتنی است به مناسبت هفته بسیج تنی چند از فرهنگیان بسیجی مدرسه، دانش آموزان برگزیده شورای بسیج و نیز همسر شهید نوری از طرف این حوزه مورد تجلیل قرار گرفتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار