خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در جمع طلاب حوزه های علمیه قاین:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: افرادی که در دنیا صاحب اندیشه هستند امروز برای گرفتن معارف اسلامی آغوش باز کردند و این نفوذ ایران اسلامی است که در منطقه دشمن را حساس کرده است و این قوت ایران است.
کد خبر: ۸۷۸۲۵۳۲
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی ، آیت الله عبادی صبح امروز در جمع طلاب و روحانیون حوزه علمیه قاین با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: حوزه های علمیه همواره راه نجات بشر و یکی از نعمت‌های بزرگ خداوند هستند

وی با بیان اینکه نعمت های خداوند قابل شمارش نیست،اظهارداشت:نعمت ها همه یکسان نیستند برخی نعمت ها مشروط هستند اما برخی نعمت ها خود شرط هستند که اگر بخواهیم از نعمت الهی بهره مند شویم آن شرط باید باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه خداوند به هر موجودی آنچه را که لازمه وجودی او بوده؛ داده است، گفت: هر چه لازمه خلقت بوده خداوند عطا کرده است، شرط اینها هم استفاده درست از این نعمت ها است.

آیت الله عبادی گفت: پیامبربادعوت مردم هدایت را نیز برای آنهپا آوردند وخداوند برای این نعمت های خود منتی نمی گذارد اما برای هدایت منت می گذارد چراکه هدایت با بقیه نعمات فرق دارد.

آیت الله عبادی با بیان اینکه بشریت امروز از تعالیم انبیای الهی دور شده است، ادامه داد: بشریت، امروز تعالیم الهی را تحریف کرده و با دین خدا می جنگد؛ نتیجه آن هم دنیایی شده که سرا پا ظلم و ستم و مظلوم کُشی و قانون شکنی است چون نعمت هدایت را نادیده گرفتند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مدرسه و حوزه علمیه در راستای هدایت بشر قدم بر می دارد، گفت: مهمترین نیاز جامعه هدایت است اما چون به بلوغ عقلی نرسیده تشخیص نمی دهد لذا این وظیفه حوزه است که موضوع را تشریح کند.

وی افزود: یک طلبه طلبه ابتدا باید هدف خود را مشخص کند و بعد برای آن برنامه ریزی کرده و مطابق آن عمل کند تا مفیدترین فرد شود،

آیت الله عبادی گفت: افرادی که در دنیا صاحب اندیشه هستند امروز برای گرفتن معارف اسلامی آغوش باز کردند و این نفوذ ایران اسلامی است که در منطقه دشمن را حساس کرده است و این قوت ایران است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز قوت مکتب اسلام و ضعف دشمنان در جهان آشکار شده است و این علامت عظمت نظام مقدس است، گفت: امروز برخی از کشورهایی که در گذشته بزرگترین خطر برای دیانت بودند مانند آمریکای لاتین و روسیه می گویند که از نوع اسلام ناب ایران اسلامی، بیایند در کشور ما تبلیغ کنید و ما هم استقبال می کنیم.

آیت الله عبادی در پایان خطاب به طلاب گفت: آیت الله شهید مطهری از نمونه روحانیون عصر کنونی بود که توانست اندیشه های زیادی را بیدار کند و دست خیلی ها را بگیردوباید جامعه آینده در مسئله هدایت بشر سرشار از آیت الله شهید مطهری ها شود چرا که این زمینه واقعی ظهور امام زمان (عج) است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها