همزمان با هفته بسیج؛

اولین نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در شهرستان زاوه افتتاح شد

اولین نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در شهرستان زاوه به منظور حمایت از تولیدکنندگان به همت بسیج سازندگی این شهرستان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۸۲۵۶۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، همزمان با ایام هفته بسیج و به همت و تلاش شبانه روزی معاونت بسیج سازندگی سپاه ناحیه زاوه، اولین نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در محل سوله صالحین حوزه مقاومت بسیج بدر دولت آباد، امروز در طی یک مراسم باشکوه بطور رسمی افتتاح شد.

در این نمایشگاه که هدف آن تنها حمایت از تولیدکنندگان داخلی و محصولات بومی آنها می‌باشد، تعداد 20 غرفه فعال بصورت رایگان در اختیار تولیدکنندگان محصولاتی قرار گرفته است که در طی سال های اخیر از این ناحیه وام اقتصاد مقاومتی دریافت نموده و به تولید محصولات بومی مشغول بوده اند تا این محصولات را جهت معرفی و فروش به مردم عرضه نمایند.

از مهمترین محصولاتی که در این نمایشگاه عرضه شده است می توان به صنایع دستی شامل کفش، تابلو فرش، عروسک، لوازم تزئینی دست ساز و ... ، پرورش شتر مرغ و خدمات جانبی آن شامل روغن بسته بندی شده آن جهت مصارف دارویی، تخم آن جهت لوازم تزیینی و...، مواد غذایی شامل پرورش ماهی غزل آلا، سبزی تولیدی تازه، کیک و کلوچه تولیدی ، آب زرشک ، لواشک و قره قروت تازه تولیدبومی و ...، انواع کود و سم های کارشناسی شده کشاورزی و پوشاک  انواع البسه تولیدی در داخل شهرستان شامل لباس فرم مدارس ، پوشاک بچه گانه و ... اشاره نمود.

شایان ذکر است؛ از مدت یک هفته قبل تبلیغات گسترده ای در سطح شهرستان جهت استقبال مردم از این نمایشگاه صورت گرفته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار