مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زاوه در گفتگو با "بسیج":

بزرگترین هدف دشمنان نظام خدشه‌دار کردن روحیه انقلابی بسیجیان است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زاوه گفت: بزرگترین هدف دشمنان قسم خورده نظام اسلامی خدشه‌دار کردن روحیه انقلابی بسیجیان است.
کد خبر: ۸۷۸۲۵۷۳
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
حجت الاسلام سیدمهدی قدمگاهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با اشاره به فرموده حضرت امام خمینی (ره) که بسیج را از برکات و الطاف خداوند تعالی دانسته بودند که برملت ایران اسلامی ارزانی شده است، افزود : هنگامی که رهبرکبیر انقلاب اسلامی فرمان تشکیل بسیج را دادند شایدکسی اهمیت این نهاد مردمی را درک نکرده بود ولی امروزه به لطف برکات بزرگ آن چه در سازندگی و چه در تمام شرایط حساس انقلاب، هم ملت اسلامی ایران و هم دشمنان به عظمت و اهمیت این موهبت الهی واقف هستند.

وی بسیج را یک نهاد پاک، مقدس و برگ برنده انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: این نظام و انقلاب توسط جان فشانی ها و دلاوری های همین بسیج به ثمر نشست و انشاءالله نیز به یاری خداوند متعال، این پرچم اقتدار با دست توانمند ولی فقیه به دست حضرت ولی عصر(عج) خواهد رسید.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زاوه در ادامه افزود: بسیج یعنی عشق، عشق به ولایت، بسیج یعنی ایمان، ایمان به خدا در هرشرایطی، بسیج یعنی حضور پررنگ و موثر در صحنه های حساس اسلام و انقلاب، بسیج یعنی شهادت را باور داشتن و در هرزمان و هر مکان برای رسیدن به آن لحظه شماری کردن.

حجت الاسلام قدمگاهی در پایان نیز با بیان اینکه تمام دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بزرگترین هدفشان خدشه دار کردن روحیه انقلابی در بسیجیان است تاکید کرد: همیشه بسیجیان سربلند با تبعیت از ولی فقیه در هر شرایطی همچون کوه ، استوار و محکم در مقابل این توطئه ها ایستادگی می کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها