همزمان با هقته مبارک بسیج کانون بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی در شهرستان سامان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۸۲۵۸۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛همزمان با گرامیداشت هفته بسیج، کانون بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی در شهرستان سامان، با حضور جانشین سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام)، فرمانده سپاه ناحیه سامان و مسئولین شهرستان سامان افتتاح شد.

مسئول سازمان بسیج مهندسان کشاورزی و منابع طبیعی استان گفت: هدف از افتتاح این کانون جذب، ساماندهی و بکارگیری فارغ التحصیلان رشته کشاورزی در عرصه بسیج مهندسین کشاورزی می باشد.

سرهنگ دوم پاسدار علیرضا رحیمی افزود: ارتقاء سطح علمی کشاورزان با برگزاری کلاسهای مربوط به موضوع کشاورزی و علمی ساختن کشاورزی ، از دیگر اهداف ایجاد این کانون در شهرستان سامان است.

وی ادامه داد:شهرستان سامان به عنوان یکی از قطب های مهم کشاورزی در استان، دارای ظرفیت های کشاورزی خیلی خوبی است ولی هر ساله، متأسفانه شاهد از بین رفتن بخشی از محصولات باغات بادام ، هلو و سایر محصولات کشاورزی در این شهرستان، بواسطه فقدان مهندسی کشاورزی مطلوب هستیم که اولین خسارت متوجه کشاورزان زحمتکش بوده است.

مسئول سازمان بسیج مهندسان کشاورزی و منابع طبیعی استان، با بیان اینکه بسیج همواره خدمتگذار مردم و از خود مردم است افزود: ارائه مشاوره های علمی و تخصصی و تهیه طرح های توجیهی برای راه اندزی واحدهای تولیدی کوچک و کمک به ایجاد مشاغل خانگی همواره یکی ازاهداف بسیج مهندسین کشاورزی،مورد تاکید و توجه مسئولین این سازمان قرار دارد.

وی در پایان گفت: بسیج مهندسین کشاورزی سعی دارد همگام با کشاورزان و منابع طبیعی، در راستای حمایت از کشاورز و منابع طبیعی،دو طرح ملی "بسیج همگام با کشاورز" و " بسیج همگام با منابع طبیعی " را در اولویت های کاری خود قرار داده و برای پویا نمودن اقتصاد مقاومتی در این زمینه از هیچ کوششی برای خدمتگذاری به مردم شریف این شهرستان، مضایقه نخواهد کرد.

در این آئین،مسئول بسیج مهندسان کشاورزی در شهرستان سامان معرفی و حکم مسئولیت وی با حضور سردار جانشین سپاه حضرت قمربنی هاشم تقدیم شد.

ارسال نظرات