مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج حُر مشهد:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج حُر مشهد گفت: طرح به انزوا کشاندن انقلابیون در مشهد ابتر خواهد ماند.
کد خبر: ۸۷۸۲۵۸۳
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، به همت فرمانده حوزه مقاومت بسیج 6 حُر مشهد یادواره شهدای روستای گوجگی در محل مسجد جامع این روستا برگزار شد.

در این یادواره شهدا که جمع زیادی از بسیجیان حوزه مقاومت ششم حُر از روستاهای پیرامونی مشهد حضور داشتند،حجت الاسلام علی نوروزی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج حُر مشهد به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی با بیان اهمیت شناخت راه و مرام حرکت سیدالشهداء علیه السلام در مقطع کنونی، اربعین را نقطه عطف در تاریخ بصیرت سازی جهان دانست.

وی افزود: اربعین در دنیای امروزی؛ حیات بخش و ثمرده شده است.حرکت اسلامی درعراق، سوریه، یمن، بحرین، نیجریه، میانمار، کشمیر و ده‌ها کشور دیگر حتی برخی کشورهای غربی، متاثر از اربعین حضرت ابا عبدالله علیه السلام شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج حُر مشهد در ادامه به نقش برخی طراحان خارجی برای کمرنگ جلوه دادن اربعین و وارونه جلوه دادن حقایق آن اشاره و اظهار کرد: از زمانی که خط انگلیس و خط آمریکا  قدم نحس خود را در منطقه گذاشته است، مرتباً علمای تراز اول دنیای اسلام را متهم به تندروی می کنند. انواع اتهامات را به این بزرگواران می‌زنند تا به اهداف شوم خود برسند. نیات و گفتار و اعمال خود آنها تفرقه افکنانه و موجب تنش است اما با زیرکی ایجاد تنش و تفرقه را به این علمای بزرگ، انقلابی و ضد استکباری نسبت می دهند که این توطئه آنان از پیش شکست خورده است.

حجت الاسلام  نوروزی در پایان طرح به انزواکشاندن نفس انقلابیون در مشهد را کما فی السابق ابتر دانست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها