خبرهای داغ:
یکی از مراجع تقلید گفت: در عصر کنونی که انحرافات اخلاقی زیاد شده است و دشمن نیز تلاش زیادی در این زمینه می‌کند، وجود مراکزی که ارزش‌های اسلامی را زنده نگه‌ دارند، ارزشمند است.
کد خبر: ۸۷۸۲۵۹۹
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰
انحرافات اخلاقی در جامعه زیاد شده است/ نقش مدارس علمیه در کاهش آسیب‌های اجتماعی
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی در دیدار اعضای جامعه خیرین حوزه‌های علمیه خواهران، اعضای ‌مجمع خیرین کشور،‌ مدیر و مسؤولان حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه مسئله تعلیم و تربیت بانوان طلبه بسیار بااهمیت است، اظهار کرد: مسئله تعلیم و تربیت بانوان به ویژه در عصر حاضر که دشمن برنامه‌ریزی‌های زیادی برای انحراف مسلمان به ویژه بانوان دارد،‌ از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی افزود: وجود مراکزی مانند حوزه‌‌های علمیه خواهران به منظور تعلیم و تربیت دینی و اسلامی بانوان اجر زیادی دارد، زیرا این مدارس علمیه مانند شعبه‌های امر به معروف و نهی از منکر هستند و موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شوند.

این مرجع تقلید تألیفات بانوان طلبه را بسیار ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: در عصر کنونی که انحرافات اخلاقی زیاد شده است و دشمن نیز تلاش زیادی در این زمینه می‌کند، وجود مراکزی که ارزش‌های اسلامی را زنده نگه‌ دارند، ارزشمند است.

آیت‌الله صافی گلپایگانی در پایان گفت: کمک‌های مادی و معنوی در راه اسلام اجر و ثواب زیادی دارد، زیرا موجب رونق اسلام می‌شود.

در این دیدار حبیب‌الله بوربور رئیس جامعه خیرین حوزه‌های علمیه خواهران به ارائه گزارشی از وضعیت احداث مدارس علمیه خواهران کشور توسط خیرین پرداخت.
ارسال نظرات